#1 Skrevet Februar 11, 2007 Hei, sliter litt med sentrallåsen på bilen min, en 98 Passat. Når jeg låser med fjerstyring eller med nøkkel så begynner kupelyset å blinke som en gal. Det hender også jeg ser at lyset i den ene døra er på. Hva kan dette være?? Er det de besømte låsekassene på bilen?? :tilber: Alle svar mottas med takk! Har VagCom så kan alltid se om det er noen feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2007 En kollega av meg hadde problemer med at det skjedde mye rart når han låste/låste opp bilen. Dette er riktig nok en skoda octavia, men der var ledningene mellom bil og dør skadet i gummistrømpa. Der lå det også en del vann inni. Skjøtte kablene med krympeskjøter og tørket opp vannet. Alt var i orden etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2007 Det er jo verd et forsøk skal se om jeg kan få bilen i garasjen iløpet av dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...