Azev A,C eller E,er det å skaffe nytt lenger ??

Anbefalte innlegg

Har fått virkelig lyst på 15 toms Azev A,C eller E til vinterhjul. Men det store spørsmålet er om de felgene er å skaffe ny lenger ?? Noen som har peiling på det ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både a,c og e ligger jo under wheels på azev.com så jeg vil tro de fortsatt er til salgs. Hørt med shariff? Mener han solgte azev før ivertfall : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både a,c og e ligger jo under wheels på azev.com så jeg vil tro de fortsatt er til salgs. Hørt med shariff? Mener han solgte azev før ivertfall : klø :
At de står på siden til Azev er jo ikke synonymt med at de selges lenger de. Sharifen er uaktuelt da jeg bor i Ålesund og da må jeg ringe ned til han å det er jo rimelig håpløst. Har brukt noen hundre kroner på å ringe til Shariffen : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

azev a er jo en meget pen felg da! men i 15" ? på den store passaten!? du burde jo hatt skikkelige vintersko til den bilen med aaaaaaaaalt det utstyret du har. helst 18" min 17". f.eks 17" rs4 new er jo fine da! og det er vel dugelig pris og,uten å ødelegge for mye kjørecomfort på vintern.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

azev a er jo en meget pen felg da! men i 15" ? på den store passaten!? du burde jo hatt skikkelige vintersko til den bilen med aaaaaaaaalt det utstyret du har. helst 18" min 17". f.eks 17" rs4 new er jo fine da! og det er vel dugelig pris og,uten å ødelegge for mye kjørecomfort på vintern.
15 toms Azev A er vel kanskje ikke den perfekte dimensjonen for den felgen men har 4 nesten helt nye piggfrie vinterdekk så jeg vil beholde 15 toms mest pga det og litt pga kjørekomforten også. De fjærene jeg har på er ganske stive faktisk : rolleyes Uansett penere enn 15 toms stålfelger med VW kapsler :P Azev C er vel kanskje finest for den har ikke så fremtredende felgkant som gjør at Azev A blir seendes så liten ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått priser ifra Tuning.no og Styling Tech........var stiv pris på de felga gitt : rolleyes Fikk pris på 7200 for 4 stk 15 tommere. Tror jeg heller kjøper nye felger på Biltema for 499 kr stk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden kan stenges da jeg har fått svar på mitt spørsmål,men det er ikke aktuelt allikevel pga prisen var "noe" høyere enn jeg forespeilet meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 17" Azev A på vinteren,. skal muligens selge dem til vinteren igjen, får jeg skal ha 19":) kan si fra vis du er inntr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått virkelig lyst på 15 toms Azev A,C eller E til vinterhjul. Men det store spørsmålet er om de felgene er å skaffe ny lenger ?? Noen som har peiling på det ? : klø :

Det er mulig å få kjøpt noen sett fra D&W katalogen som de annonserer med. Mulig dette er noe de sitter igjen med. Verdt et forsøk ?

http://www.dundw.de -- lettere å finne frem i katalogen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.