Chrome list rundt nedre grill A4

Anbefalte innlegg

Har leita litt rundt på nettet for å finne en lur måte å få chrome rundt den midterste grillen i støtfanger'n på Audien. Jeg har funnet denne smarte artikkelen på http://www.audiworld.com .

 

Noen som vet hvor man kan skaffe lignende list i Norge? Tenkte først å kjøpe 3M list for å lime på rundt, men denne løsningen ser mye bedre/enklere ut. Noen som vet hvordan denne listen fra Microplex egner seg til formålet? (Var det ikke en på forumet som jobbet på Microplex)? Kanskje han vet...: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trond Gundersen her på forumet brukte 3M-list på grillen på sin S4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man event. kjøpt 3M listen o.l?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AIS bilrekvisita har iallfall. Finnes i to bredder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ASI har ikke i følge dem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snart vært hos de fleste som driver med rekvesita, men nei.

 

Noen med tips???????????????????????????????????????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle som forhandler 3M kan vel ringe importøren og få bestilt en rull med denne selvklebende listen. Noe annet ville være dårlig service... Det er nå min mening.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å komme i kontakt med han vi hans hjemmeside, pga at jeg ikke ar konto på E-bay, men e-posten han står oppført med er ikke en gyldig

 

Lukter muffins her..........?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj da... Dette er IKKE reklame (.. eller?). Prøver bare å hjelpe kjære medlemmer. Listen dere er på jakt etter finner dere også her:

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3675

 

Men denne er kun i 1 meters lengder (kan også skaffe denne i gull :cool: ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Martin Olsen

ASI har ikke i følge dem...

 

Hmm. står tilogmed i katalogen til AIS. Dette er som sagt i Ålesund. Finner ikke katalogen akkurat nå, men om jeg finner den skal jeg komme tilbake med varenummer.

 

PS: Dette er ikke slik list med spor i for å trykke inn på kanten, bare 3mm tykk "kromtape".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Oj da... Dette er IKKE reklame (.. eller?). Prøver bare å hjelpe kjære medlemmer. Listen dere er på jakt etter finner dere også her:

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3675

 

Men denne er kun i 1 meters lengder (kan også skaffe denne i gull :cool: ).

 

Dette er altså en list med spor i som man trykker inn på kanten likt den som står i guiden? (Det er nemlig samme listen jeg foreslo i mitt første inlegg i denne tråden)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, jeg tror det... Men kan godt dobbeltsjekke dette for deg. I'm on the case...

 

(Du så den vel hos en av våre forhandlere...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den hos Microplex.. Takk for at du sjekker opp. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått svar fra produsent da. Listen er "hul" innvendig slik at den tres på eksisterende kant. Ingen "chrome-tape" dette her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er to lengder a 1 meter chromelist bestilt fra Microplex, da Netshop hadde en ubekreftet leveringsdato, mens Microplex hadde på lager.. Takker for hjelpen, Andreas. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig, og "keep ut up-to-date" på arbeidet med lista :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette, Frank? Noe bilde av det ferdige produkt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her

 

Har ikke denne bilen lengre. Men vil ikke anbefale andre å gjøre det. På disse listene flasser chromen av etter bare en mnd. Mulig det finnes bedre produkter der ute, men disse var ikke noe særlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: flau : Burde jeg ha sett ja... Hjelper kanskje å behandle disse noe før man setter dem på. Skal teste litt nå som snøen er kommet og det er ekstra værhardt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.