#1 Skrevet Februar 11, 2007 Har kjørt med desse felgene i 2 sesonger, og har lyst på nye til kommende sesong.. Vil ha noen som er litt mere åpen, ikke så tette med eiker.. Har også veeeldig lyst på felg med KANT på.. Dem jeg har mener jeg på er av merket RONAL 7.5 x 17" 215x45x17 Dekkene er helt greie.. god del mønster på dem.. KOM med forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70369 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2007 Slike som jeg kunne tenkt meg det. Går utifra at 4x100 Brock B2 9x16" ikke er serlig intrs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=70369 Ja, har sett på dem.. Men tror det blir litt for stort... Det er akkurat at det går med 17'erne... Men dem så greit ut da... hadde du hatt dem i 17 hadde jeg nok vurdert det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 Slike som jeg kunne tenkt meg det. Går utifra at 4x100 Brock B2 9x16" ikke er serlig intrs? heh.. neee.. kan bli litt makk å få tilpasset... Men hadde du hatt Brock B1 i 4x108 så hadde vi hatt en deal:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2007 opp i lyset igjen... Noen som vil bytte til kommende sesong? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2007 sesongen nærmer seg for hver dag som går... kan forøverig også si at det er strøkne felger, ikke noe kantkjørte som jeg kan huske i hvert fall... kan sjekke viss noen er interessert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2007 Hei! om du skulle selge de, hvilken pris kunne du tenke deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2007 Hei! om du skulle selge de, hvilken pris kunne du tenke deg? Neei... asså, planen var å få byttet med noen slik jeg slapp unna kostnaden med å kjøpe meg nye.. Viss jeg skal selge desse, så vil jeg ha omtrent det som trengst for å få tak i andre til meg selv.. (nye/brukte) edit: er ikke helt sikker på hvor mye dem kan være verdt heller jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 8, 2007 Neei... asså, planen var å få byttet med noen slik jeg slapp unna kostnaden med å kjøpe meg nye.. Viss jeg skal selge desse, så vil jeg ha omtrent det som trengst for å få tak i andre til meg selv.. (nye/brukte) edit: er ikke helt sikker på hvor mye dem kan være verdt heller jeg? Okay, i tilfelle har jeg disse: http://www.quattroco.com/felger/koyars/1.jpg Kjøpt i slutten av juli til den nette sum av 9000, kjørt ca 250 mil med. nankang ns2 215/35/17 Ene felgen har 3 riper/hakk som er 2 millimeter akkurat nederst ved dekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2007 Okay, i tilfelle har jeg disse: http://www.quattroco.com/felger/koyars/1.jpg Kjøpt i slutten av juli til den nette sum av 9000, kjørt ca 250 mil med. nankang ns2 215/35/17 Ene felgen har 3 riper/hakk som er 2 millimeter akkurat nederst ved dekket Det kan jo være av interresse... Har du noen bilder av felgene på bil? og nærbilde av skaden? Hvor holder til i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2007 Hva med å bytte i orginale 16" Competition-felger:p Men fra spøk til revolver, skrik ut om salg blir mer aktuelt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 11, 2007 Hva er folket villig til å gi for desse da VISS det blir salg av dem.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 27, 2007 Skal avsted å se på nye felger i dag.. så kansje det blir salg av mine nåværende felger... Men er det noen som vil gi bud på desse felgene m/dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...