#1 Skrevet Februar 11, 2007 Heisann.. Da er det vel 3 netter siden jeg ikke har brukt bilen, 9 blå i dag, tomt battteri som vanelig.. Blir så forbanna irritert! Kan virkelig enforcer alarmen min bruke såpass mye batteri att det blir tomt på 3 netter, eller er det fordi batteriet mitt er inni bilen, og det veksler om 25 grader til 10 minus hver dag.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2007 Gammelt batteri du har da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2007 Har ikke så gammelt bateri jeg. Men hvis jeg ikke bruker bilen på 1 uke er det tomt. Men det er stereoen min som tapper det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 batteriet er bytta for en ca 1.5 mnd siden.. Har jo stereo og da. MEeen Nytt problem har kommet.. Enforcer alarmen min slår seg på da jeg kobler til alarmen nå. får ikke slått den av med fjernkontrollen. jeg ser på fjernkontrollen att lyset lyser når jeg trykker.. men ingenting skjer..! FAEN ASS (sorry banneord..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 er jo bare å måle lading,batteritest og utlading! måle syrevekta på batteriet hvis det ikke er vedlikeholdsfritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2007 batteriet er bytta for en ca 1.5 mnd siden.. Har jo stereo og da. MEeen Nytt problem har kommet.. Enforcer alarmen min slår seg på da jeg kobler til alarmen nå. får ikke slått den av med fjernkontrollen. jeg ser på fjernkontrollen att lyset lyser når jeg trykker.. men ingenting skjer..! FAEN ASS (sorry banneord..) Monterte Enforcer for litt siden jeg også, og har et inntrykk av at det er litt jalla alarm...Mye rare instillinger og vanskelig å montere til tider... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2007 Monterte Enforcer for litt siden jeg også, og har et inntrykk av at det er litt jalla alarm...Mye rare instillinger og vanskelig å montere til tider... også så jævelig morsomt med de "kule" lydene, først vanelig alarm. så polti.. osv osv.. Pluss att min slår seg på bare man går ut av bilen og ikke låser..... arrrgghh I DAG Hater jeg biler!!......... Appåtil når jeg skulle sette på batteriet når jeg sitter inni bilen (tenkte att alarmen uløste seg siden jeg hadde døra åpen) når jeg skulle lukke døra kom tommelen i mellom dørhåndtaket og varebil grinda... flott å ha dobbelt så stor tommel... Arghh.. da fikk jeg ut litt frustrasjon.. .. Noen tips til denna alarmen? eller må jeg bare demontere den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2007 Hadde sånn alarm i en av de gamle bmw'ene mine. Den reiv jeg bare ut igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2007 Rykk i første omgang ut ledningene til sirena - alarmhornet, eller hva det nå heter. Da slipper du i allefall at naboene irriterer seg over at alarmen din går hele tiden (min erfaring), så kan du ev. feilsøke uten bråk. Sjekk om dørbryterene dine virker som de skal først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...