KRISE ! Enforcer alarm slutta å virke!

Anbefalte innlegg

Heisann.

Etter 3 netter med kulde har batteriet mitt tappet seg, og dermed har jo alarmen kutta ut også.. har fått ladet opp batteriet nå men når jeg kobler til batteriet til bilen, så starter alarmen og ule.

Fjernkontrollen vil ikke reagere lengere så jeg får ikke slått av alarmen. Virker som den har mista signalene..

skal bruke bilen til jobb i morgen kl 7 så har vel 11 timer å fikse det på.

prøvd å søke på google etter koder osv, men finner ikkeno, veit ikke ossen modell av alarmen jeg har heller... da må jeg eventuelt begynne å skru av litt deksler, som jeg ikke har lyst til da det er 10 blå ute..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samma problem fikk jeg også, måtte kortslutte alarmen. Men jeg har defa da

Må vel stå noe ett eller annet sted

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken del måtte kortsluttes på defa? .. snart så jeg finner frem kabelsaksa og klipper villt.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fikk oppskrift og kortslutta selv, utrolig enkelt ikke akkurat mye trygghet i den dritten der.

Du må bare finne ut hvem som går til innslaget og gi den konstant strøm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skikkelig kos å drive ute i 10 minus...

Noen som veit noe her?.. må være en som selger enforcer her? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg måtte gjøre det i 10minus så det er ikke synd på deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sist gang batteriet gikk tom for strøm, starta jeg bare bilen med startkabler. så kjørte jeg bort til en bensinstasjon ca 2 mil unna. fyllte bensin, og som vanelig så slår jo alarmen seg på når du har lukket alle dører.

å den var på da, så alarmen gikk da jeg måtte bruke nøkkelen for å komme inn. da måtte jeg ta av strømmen av batteriet og sette den på igjen..

Rart sånnt skjer, må være noe koding av signaler ute å går.... kom igjen folkens.. trenger hjelp :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei stikker ut igjen, fyller tuta opp med snø ellerno så jeg blir kvitt den lyden. å tester ut diverse :)

Vis du kan noe om enforcer ikke nøl med å skrike ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min Enforcer alarm er det ein nødbryter. Sitter her med brukerveildning på min.

Står da.For slå av alarmen uten fjernkontroll.,åpne først døren-alarmen utløses.Sett på tenning og trykk på rød service bryter.Dette slå av alarm og bilen kan startes

Mvh Olav

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rød service bryter hmm.. den hakke jeg. har enforcer 710-4 har jeg funnet ut nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja okay,

Jeg har drivet og googlet nå, finner ikke 710 annet enn på strømmen bilradio osv.. ikke på seco siden. Den som ligner på seco siden er 200H

så nå driver jeg å leter etter manualen til 200H..

noen som har noen tips? lyst til å komme meg på jobb i morgen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki eg har ein 600.Seco-larm er produsent og If Sikkerhet er distributør Norge ifølge FG

http://fg.fnh.no/Views.aspx?m=193

Mvh

Olav

du hadde helt rett mister øygården, Fant denne røde knappen nå. kan ikke si hvor lettet jeg ble, fikk endelig startet bilen min.

men fjernkontrollen har tatt kvelden tror jeg.

Btw, litt enkelt å stjele bilen min, bare å sette seg inn i bilen og vri om tenninga og trykke på en rød knapp.. jiha... for en alarm..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe det jo bra det.

Men må jo først finne bryteren og ta tenningslåsen.Det er jo litt lyd frå alarmen imens.

Mvh

Olav

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, første man gjør er å brette opp panseret, klipper speakern, løper da rundt og inn i bilen og åpner opp under rattet og napper ut blinklysreleet, så er det bare å få ødelakt tenningslåsen og trykke på rød knapp .. :P vips så hører man lyden av en stjelt 5`er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.