Anbefalte innlegg

Holler på å ser etter felger til golfen min en 74mod, er på jakt etter noen små 13-14" og 8"breie helst me kant. Trenger noen forslag og kæ impress eg trenger!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden din litt siden jeg er ute etter forslag til både dim på felger og dekk. Jeg blir å bestille et sett nye 3-delte felger og bestemmer dermed hva slags dim og innpress jeg vil ha.

Jeg vil derimot ha dette godkjent hos tilsynet, og siden jeg har lite erfaring med einser-hjul er det kjekt å få input fra andre som har prøvd litt forskjellig.

Jeg lurer på om feks 7x15 et 25 med 195/40-15 vil passe bra på bilen?

Bilen er senket med gewinde og har gti-breddere på orginale skjermer. Jeg vil ha et sett hjul som har godkjent dim, og går klar av skjermer/gewinde med normal senk. Jeg skal med andre ord ha mer enn 4cm mellom bærebro og asfalt. :)

Setter stor pris på alle forslag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holler på å ser etter felger til golfen min en 74mod, er på jakt etter noen små 13-14" og 8"breie helst me kant. Trenger noen forslag og kæ impress eg trenger!!!!!!

Schmidt Th-lline.

Steffan BCW/RS

RSL

HTN Rennsport

ATS Classics (8*13)

PLS Hockenheim

Og mange flere...

Innpress overlater jeg til ekspertene:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va mange goe forslag der Anders, har sett litt på disse Minilite felgene, men er usikker på kor brei kanten blir me 8X13?? noen som vet kæ impress eg trenger?

magwheels.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va mange goe forslag der Anders, har sett litt på disse Minilite felgene, men er usikker på kor brei kanten blir me 8X13?? noen som vet kæ impress eg trenger?

Disse ligner på smoor sine roadster felger. Tror disse har bra med kant. Jeg kjører med innpress 20 rundt på mine 8*13 på poloen. På golf tror jeg du kan ha 15 bak uten problemer..Men herer det sikkert mange som vet bedre enn meg...Lykke til alikevel, gleder meg til å se bilen din ferdig: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.