#1 Skrevet Februar 11, 2007 Tok meg en najs parkering i helga jeg Dette var på veien mellom Øverbygd og Heia, ca. 1km før Heia, kjørte vel egentlig som om det var VM i rally . Men Tamokdalen var stengt og jeg skulle til Storfjorden så jeg fikk det rimelig travelt da jeg måtte kjøre fra Øverbygd og rundt hele veien. Tapte heldigvis bare 10-15 minutter på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2007 Bra parkering ja! hehe! Stor hastighet? fikk ikke bremset? Hvorfor havnet du oppå der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2007 Heldigvis kom denne karen rett bak meg! Fikk ingen skader på bilen!! Må kansje justere tusenmetringene på nytt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2007 jaja nå veit du i allefall hvor bristepungtet er, så nå har du en fordel på vintertreffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2007 He he....fort gjort. Godt du var heldig med bilen og at brøyta ikke var hardere. Skal ha litt flaks innimellom også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2007 Hehe.. pen den der. Du må slappe litt mer av i blyfoten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 11, 2007 Haha, du gjør det med stil i hvertfall;) Men som Tom sier, nå har du bedre utgangspunkt en oss på vintertreffet vårs, juks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2007 Å æ som trudde du va slutta å drikke, Mats?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 11, 2007 Hahaha Sitter man fast med quattro så sitter man FAST! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2007 TULLING! Hadde det vært mindre skavvel igjen så hadde du havna langt nedi bakken der. Måtte ringt etter helikopter da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2007 oi oi hvor tok veien veien?? hehe, fort gjort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 12, 2007 Hehe, jeg hadde skikkelig flaks i uflaks ja.. Rakk ikke å tenke meg om engang før jeg gikk ut, det skjedde på sekundet! Hadde kansje 60-70 rett før svingen, usikker midt i der.. Det som var så merkelig var at føret var så anderledes i akkurat den ene svingen.. kjørte jo 60 mil i helga og det var ikke antydning til like glatt noen andre plasser! Men, jeg skal faktisk vurdere nye vinterdekk.. Tror kansje det er meninga at det skal være pigger i dekka når det først heter piggdekk! "Pigger!?, neeei.. den har vi ikkesett.." På det Bildet hvor man ser spora så går egentlig veien helt til høyre i bildet, høyresving mao. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 12, 2007 hehe, fin den der mats:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 13, 2007 Nice one jaja.. shit happens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 17, 2007 hehe=)=). nice one..=)=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 17, 2007 : haha : : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 17, 2007 Var greit at du ble fort dratt opp igjen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 19, 2007 Kansje du også skal montere plog:) Fin den der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 19, 2007 Heldigvis kom denne karen rett bak meg! hehe heldigvis kom han bak deg? han skulle kanskje kjørt å brøyta foran deg og men satan kor snø det var hos deg da ;D hehe.. bra det gikk bra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...