Anbefalte innlegg

Skal kjøpe sommerfelger til denne bilen.

Har veldig lyst på Revolution RFX, og siden disse er ute av produksjon er alternativet Image IFX. Dette er en Replica av RFX.

Disse får jeg i hvilken farge jeg vil i senter så er meget usikker på hva som passer på den svarte bilen min. Noen som vil komme med forslag?

Deretter er spørsmålet hvilken bredde jeg skal gå for. Skal ha 16 tomm.

Hva er maks bredde på senket Audi 90 type 85.

Og sist men ikke minst. Hvilket ET?

Kom med synspunkter og råd.

ifx.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har formening? lurer på å gå for mørk grønn i senter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De såg jo fete ut! Jeg har itte mye peiling på felg og dekk men synes at felger med kant kler typ 81 og 85 veldig bra. 16" er en ganske riktig størrelse på 90 trur jeg. Kjører selv med 215/40-16 og 9" breie felger, det passer bra etter min mening. Eneste problemet er subbing bak med mere enn 2 personer i bilen. Ville ikke valgt gult midtsenter hvertfall. hehe..kommer ann på farga på bilen din. Men hvis den er mørk så er vel grønn ganske greit vil jeg tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lages da enda dem???

Er det ikke bare det at det heter Schmidt nå da?

wheels2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sent mail til norske importøren av Schmidt nå.

Får se hvilken pris de kan hoste opp:p

BTW, bilen er matt svart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lages da enda dem???

Er det ikke bare det at det heter Schmidt nå da?

Får man modern line i 4x108 foresten?: klø :

Får vel svar på det fra importøren på mandag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper Kjartan hos http://www.quality-autoimport.no kan skaffe deg all nødvendig info vedrørende Schmidt.

Kanskje det er Quality du har sendt mail til å for alt jeg vet

EDIT : Om ikke så får du iallefall Keskin KT1 Klassik i 4 - 108. Ikke så fryktelig ulik, men fryktelig pene dem å =) Quality har dem også

KT1.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man modern line i 4x108 foresten?: klø :

Får vel svar på det fra importøren på mandag..

4 og 5 bolt i 95.25 til 114.3 boltsirkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører selv med 215/40-16 og 9" breie felger, det passer bra etter min mening.

Har du bilder av bilen din med de felgene? greit å se litt hvor langt ut de er og slikt. Og hvilket ET det er på dine felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk mail i dag fra http://www.quality-autoimport.no. Bra å få tilbakemelding på en søndag:)

Har også sendt mail til dækimportøren i Danmark. Så får vi se hva for en pris de kan hoste opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av bilen din med de felgene? greit å se litt hvor langt ut de er og slikt. Og hvilket ET det er på dine felger.

90npturihamarsgater002.jpg

FotoshootmedEriksen012.jpg

FotoshootmedEriksen074.jpg

Har desverre ikke bedre bilder men. Som sagt subber det mye bak med mer enn 2 personer i bilen. Det kan jo komme av for mjuke fjører/dempere f.eks. Hjulbuene er valset ca 1 cm foran og bak. Bruker spacere på alle 4 hjul, uvisst hvor brede dem er. Hjula er 215/40-16 med 9" breie felger, lik dim på alle 4 hjul. Bilen er senka ca 60/40. ET på felgene kan jeg prøve å finne ut imorgen da jeg ikke har det i huet akkurat nå. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.