#1 Skrevet Februar 11, 2007 dette er vilt.... at de tør:o det går ganske unne med de bilene http://saab.ath.cx/community/tony418/Berg%20Cup%202004.wmv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2007 helt sykt. Men hva er det med den e46 bmwen da? - må jo ikke være så reint lite gamp i den vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2007 helt sykt.Men hva er det med den e46 bmwen da? - må jo ikke være så reint lite gamp i den vil jeg tro. Mener å huske jeg så på en side at den har en Judd V8 motor fra en Formel 1 bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2007 hang rimlig bra, bokstavelig talt 2 hjul i svingene hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2007 Bergcup er dritTØFT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2007 Nå fikk jeg ikke bare enda mer lyst til å draå titte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2007 Mille måne, det der var bare sykt ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2007 Mye av det samme i denne tråden. Og det beste av alt. INGEN musikk. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=60715&highlight=hillclimb+videos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2007 helt sykt.Men hva er det med den e46 bmwen da? - må jo ikke være så reint lite gamp i den vil jeg tro. E46? Ser kun E36 der jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2007 nice... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2007 Mye syk kjøring der:tilber: Hadde vært noe å fått være med på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 12, 2007 Syke mennesker... krever litt nerver det det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 12, 2007 E46? Ser kun E36 der jeg da. ohh - sorry mac , tok feil der ja. Er uansett et skjellsord: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 12, 2007 det er sykt så den bmw går.... sinsyk fet lyd: rock : dette er jo drømmesporten hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 12, 2007 Nå fikk jeg ikke bare enda mer lyst til å draå titte Skjønner hva du mener frank! Den JUDD bmw'n har en 4liters v8 på 550 hk hvis jeg ikke husker helt feil. På noen av de andre filmene kan du se de måle han til 192kmt i en sving! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 12, 2007 det er helt vilt:evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 12, 2007 Vel, Videoconcepts.fr har endel filimer med Bergrenn/Berg Cup. Deriblandt en egen en om BMWen HER 3.4L Judd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...