#1 Skrevet Februar 12, 2007 Skal fjerne lagerne bak, men har problemer med å se hvilken vei det skal presses ut av navet. Har presset ut spindelen så det er bare den ytre lagerskålen som sitter igjen i navet. Hvilken vei skal denne presses? Ser i ETKA at det skal være en låsering der, men det pga rust og gamle deler så kan jeg ikke se den..... Min teori er at den skal presses ut, fra bilen, mot "hjulsiden"/yttersiden av navet, men hvis dette er feil og jeg presser vekk det som evnt er en mot-ring som sitter fast i navet, ja da kan jeg bare kaste det, så greit å være litt forsiktig..... Edit: Problemet løst... den som kjemper vinner! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 Og hvordan løste du det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 Presset ut lageret mot yttersiden av navet, det var ingen låsering der fant jeg ut etter litt detektivarbeid.... det slapp på 10 tonns trykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...