Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips om hvor man får kjøpt enderør til Passat 3BG ? Har sjekka en del rundt omkring uten hell. De originale sluttrørene fra potta er jo bøyd ned og skjult, jeg vil ha doble, synlige rør, gjerne uten å endre i støtfanger. Svendsen Eksos tar ca. 2500,- for dette og det synes jeg egentlig er mer enn nok. Tips mottas med takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Enkel hale: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=AS60545

kr 520.-

Dobbel hale: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=AS60445

kr 1030.-

 

Ferdig tilpasset for rør opp til 45mm VAG-biler.

Finnes også til større eksosrør opp til 60mm.

 

Jeg kjøpte en sånn fra en i klubben i høst men den passer ikke. Rørene på bilen er nemlig ikke bare bøyd ned, de går også på skrå ut fra potta og da blir også stussene pekende på skrå mot midten av bilen. Har vært ivrig med vinkelsliperen på den stussen jeg kjøpte og den har nok etterhvert sett bedre dager : mad :

Alternativet er selvsagt ny potte men de er ikke billige og det må vel da også tas ut plass i støtfangeren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, du har turbo - ikke diesel? Da har jeg blitt anbefalt av vår leverandør å bruke universal pipen som går opp til 60mm, du skal visstnok få vridd dem rundt. Det gir jeg ingen garanti for :(:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp min hale fra BS. Ser bra ut den, men all lakken som var på innsiden av rørene "falt ut" da jeg tok den ut av eska. Veldig bra! Nåja, det spiller jo ingen rolle egentlig, ikke så mange som går og glor inni eksosen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk nettopp min hale fra BS. Ser bra ut den, men all lakken som var på innsiden av rørene "falt ut" da jeg tok den ut av eska. Veldig bra! Nåja, det spiller jo ingen rolle egentlig, ikke så mange som går og glor inni eksosen:P

 

Du har vel fått den samme halen som jeg kjøpte gjennom klubben i sin tid. Tror rørene på golf er mindre i diameter enn på Passat i tillegg til at de ikke står på skrå ut fra potta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tips om hvor man får kjøpt enderør til Passat 3BG ? Har sjekka en del rundt omkring uten hell. De originale sluttrørene fra potta er jo bøyd ned og skjult, jeg vil ha doble, synlige rør, gjerne uten å endre i støtfanger. Svendsen Eksos tar ca. 2500,- for dette og det synes jeg egentlig er mer enn nok. Tips mottas med takk:)

 

 

Er det "bump" det heter ? Noen flere som har innspill til denne ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.