#1 Skrevet Februar 12, 2007 Trenger litt hjelp her. Har kjøpt meg justerbart senkesett som jeg skal montere på avanten i helgen som kommer.. Trenger litt tips. Har hørt at det kan være et h... knot å komme til til dempertårnet bak. Må jeg ribbe hele innredningen bak? Ellers noe som kan være greit å vite før jeg begynner? Hvis noen har gjort dette før setter jeg stor pris på erfaringer og el tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 Du må nok ribbe deler av innredningen bak der for og komme til. Er i grunn ikke noe hokus pokus Sett av en hel dag og litt tålmodighet så går det greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 Trenger da ikke å rive av noe som helst. Har gjort dette er par ganger, og det går greit. Bare litt vanskelig å få stemplet opp bak, og opp i tårnet.. Drittarbeid, men var virkelig verdt det på min a4 b5! Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2007 Er forskjell på FWD og Quattro. På FWD må du fjerne sidebekledningen i bagasjerommet, men på Quattro er det en brakett skrudd fast i hjulhuset utvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2007 Ingen ting er umulig for Gud og Audi-maskinister;) Lykke til;) Har selv planer om det samme. Var til god hjelp herfra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2007 Takker masse for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...