#1 Skrevet Februar 12, 2007 Hei. Lurer på om det er noen/kjenner noen som har Keskin kt4 i 9x16 her i området. Lurer på å kjøpe slike men er usikker på om det passer grunnet ettermontert større bremser. Disse felgene er som regel bestillingsvare, så er litt vanskelig å få prøvd de hos forhandler. + at hvis de passer så blir de nok handlet inn fra dannmark el tyskland. Så hadde vært konge om det var noen som vet om noen slike felger i området som jeg kunne fått prøvd:) Vet jeg har sett en golf 3/4 i stavanger med denne felg. Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2007 bror min har de gamle felgane mine på ein golf 1. det e keskin kt3 då men tror de ska ver ganske lige. 9/16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2007 ta en prat med kjartan på QA =) hyggelige priser der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2007 bror min har de gamle felgane mine på ein golf 1. det e keskin kt3 då men tror de ska ver ganske lige. 9/16 Okei:) Tror du det e mulig å få prøvd 1 felg en dag? Trenger bare å prøve en framme gr. bremsene... Har sendt mail til QA, fikk svar men var ikke så mye til hjelp for meg det han svarte. Har funnet felgpakke i dannmark: keskin kt4 9x16 med 215/40-16 dekk til 9500 DK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...