#1 Skrevet Februar 12, 2007 Hei, Fikk sjokk idag når jeg kjørte hjem. I en dump spratt førerdøra opp ett lite hakk(så den akkurat henger på) og det peip jo som vanlig.Fikk sjokk kan man si. Dette har aldri skjedd før og jeg lurer på hva som kan være feilen. Døra har til tider vært vanskelig å få igjen ordentlig, virker som det er en treghet i låsemekanismen. Er dette det samme, og hva kan jeg gjøre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg har opplevd det samme selv. Som regel er det låsekassen som er utslitt og må skiftes. Du kan jo prøve å plukke den ut å rense og smøre den. Eventuelt justere tappen/holderen i dørkarmen. Men som sagt, låsekassene blir til slutt utslitt og må skiftes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 Jeg skifta min nylig, tror den kosta 700kr+- ny på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...