#1 Skrevet Februar 12, 2007 Lurer på om noen vet dette sikkkert? Så noen som var til salgs fra usa og der stod det de passet. Men er greit å vite det sikkert. Evnt. forskjell på type 1 og type 2 944? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 Må du virkelig bestille disse fra USA når det finnes mer en nok av disse i Europa? Ja til og med i Norge finner du disse. Folk tenker like langt som det nesa dems peker ut.... Blir dem liksom bedre når du får bestilt dem fra USA? Og ja, dem passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 pene sånne vokser ikke akkurat på trær da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2007 Lurer på om noen vet dette sikkkert? Så noen som var til salgs fra usa og der stod det de passet. Men er greit å vite det sikkert. Evnt. forskjell på type 1 og type 2 944? Må du virkelig bestille disse fra USA når det finnes mer en nok av disse i Europa? Ja til og med i Norge finner du disse. Folk tenker like langt som det nesa dems peker ut.... Blir dem liksom bedre når du får bestilt dem fra USA? Og ja, dem passer. Hvordan får du dette til at det er helt sikkert at han skal bestille fra USA?? Han så noen til salgs i USA der det stod at de passet... Går an å svare på spørsmålet uten å gå til personangrep? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2007 Hehe.. begynte å stusse jeg og faktisk Bjørnar. Er det noen som faktisk burde tenke lenger en nesa rekker er det Sigmund Aikio. Har sett det flere ganger at han liker å kritisere folk og andres bilen. Helt unødvendig syns jeg. Les litt bedre neste gang, så går det kanskje litt bedre Men takker for svar iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2007 superfin bil forresten! de dørhåndtakene kan nok kle bilen alvorlig godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2007 Nå har jeg ikke gått på noe personangrep, men, det må da være lov til og stille noen kritiske spørsmål når man åpenbart ser at her bør man stille noen kritiske spørsmål. Dette er jo ikke til å misforstås, han har funnet noen håndtak i USA og spør om dem passer, hadde jeg bare sagt ja dem passer, så hadde fyren bestilt dem uten å tenke seg to ganger om, jeg mener, det er lov å bruke hue selv, det er heller ikke ikke skadelig å sette de små grå i arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2007 superfin bil forresten! de dørhåndtakene kan nok kle bilen alvorlig godt! Takk for det. Har noen på hånden nå, mangler bare pris så får jeg se om jeg kjøper de eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2007 Nå har jeg ikke gått på noe personangrep, men, det må da være lov til og stille noen kritiske spørsmål når man åpenbart ser at her bør man stille noen kritiske spørsmål. Dette er jo ikke til å misforstås, han har funnet noen håndtak i USA og spør om dem passer, hadde jeg bare sagt ja dem passer, så hadde fyren bestilt dem uten å tenke seg to ganger om, jeg mener, det er lov å bruke hue selv, det er heller ikke ikke skadelig å sette de små grå i arbeid. Ser at det går ann å tolke det jeg skrev på flere måter. Men om du skal spørre kritiske spørsmål går det at å skrive det på en litt mer folkelig måte. Men nok om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2007 Nå har jeg ikke gått på noe personangrep, men, det må da være lov til og stille noen kritiske spørsmål når man åpenbart ser at her bør man stille noen kritiske spørsmål. Dette er jo ikke til å misforstås, han har funnet noen håndtak i USA og spør om dem passer, hadde jeg bare sagt ja dem passer, så hadde fyren bestilt dem uten å tenke seg to ganger om, jeg mener, det er lov å bruke hue selv, det er heller ikke ikke skadelig å sette de små grå i arbeid. hadde DU brukt hue litt, så burde du vist at bildeler ofte selges billigere i utlandet enn i Norge.. og ja, veit du om noen tilsalgs her i landet? on topic, de passer, men krever litt modifisering av låsen/mekanismen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2007 De passer, men er ikke sikker på om du må moddes noe. Dvs den "kloen" på håndtaket som slår ned på låsekassen må byttes til din orginale fra Golfen? Nøklene må du definitivt ha fra Porschen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 12, 2007 hadde DU brukt hue litt, så burde du vist at bildeler ofte selges billigere i utlandet enn i Norge..og ja, veit du om noen tilsalgs her i landet? Det er jeg fullstendig klar over, men Tyskland flommer jo over av deler, og i nabolandet vårt er det jo heller ikke vanskelig å finne de delene man trenger, så jeg forstår ikke hvorfor folk bestille deler fra USA som vi har her i Europa og gjerne i Norge også. Er det bare jeg som tenker miljø her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 12, 2007 Er det problematisk å modifisere mekanismen. Er jo ofte feil på chromehåndtak fra feks audi 80 og dette? Sikker på at ikke går ann å bytte låssylinder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 12, 2007 Det er jeg fullstendig klar over, men Tyskland flommer jo over av deler, og i nabolandet vårt er det jo heller ikke vanskelig å finne de delene man trenger, så jeg forstår ikke hvorfor folk bestille deler fra USA som vi har her i Europa og gjerne i Norge også. Er det bare jeg som tenker miljø her inne? Du er nok den eneste som tenker her inne i det hele tatt.. men veitu hva... hva med å hjelpe fyren med å skaffe han håndtak fra dette berget til en pris som er fornuftig, så gjør du alle en god tjeneste... han OG miljøet.. Got the point? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 12, 2007 Er det problematisk å modifisere mekanismen. Er jo ofte feil på chromehåndtak fra feks audi 80 og dette? Sikker på at ikke går ann å bytte låssylinder da? låssylindrene svarer jeg ikke på, null peil. men å bytte "innmaten" ellers går egentlig rimelig greit. byttet på chromhåndtak uten lås fra audi 100 (gamle typen) og fikk de til å fungere på golf 1, men brukte deler fra en helt anna bil igjen. (husker ikke hvilken da jeg plukka litt håndtak fra 80/100 og mk1 og mk2 golf..) men det lar seg gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 12, 2007 Du er nok den eneste som tenker her inne i det hele tatt..men veitu hva... hva med å hjelpe fyren med å skaffe han håndtak fra dette berget til en pris som er fornuftig, så gjør du alle en god tjeneste... han OG miljøet.. Got the point? Oki. Her har du link. http://www.bildelsbasen.se/?index=default&link=search&searchmode=1&vc[]=183109100&vc1=183&vc2=109&pc[]=108100100&pc[]=108101107&pc1=108&page=1 Her har du link til forsiden: http://www.bildelsbasen.se/ Norsk side: http://www.nbfbildeler.no/ Porsche clubben: http://www.porsche-club-norge.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 12, 2007 låssylindrene svarer jeg ikke på, null peil.men å bytte "innmaten" ellers går egentlig rimelig greit. byttet på chromhåndtak uten lås fra audi 100 (gamle typen) og fikk de til å fungere på golf 1, men brukte deler fra en helt anna bil igjen. (husker ikke hvilken da jeg plukka litt håndtak fra 80/100 og mk1 og mk2 golf..) men det lar seg gjøre. såvidt jeg har skjønt, passer ikke VW/Audi låssylinder i Porsche håndtakene, derfor må du ha med nøklene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 12, 2007 Er det bare jeg som tenker miljø her inne? Et kjapt overblikk av dine biler.... -1997 mod Dodge Viper GTS- x1994 Audi S4 quattro 4.2L V8- X-BMW 740 HARTGE X-Audi 80 quattro 2.8L tror du må være den neste Kurt Oddekalv.... Tom Rune Miljøsvin On topic : Er desse håndtaka bedre enn vag sine, dvs ryker de like ofte eller er de mer solide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 12, 2007 Et kjapt overblikk av dine biler.... -1997 mod Dodge Viper GTS- x1994 Audi S4 quattro 4.2L V8- X-BMW 740 HARTGE X-Audi 80 quattro 2.8L tror du må være den neste Kurt Oddekalv.... Tom Rune Miljøsvin Haha.. Alltid kjekt med en latter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 12, 2007 Bla bla bla. Er ikke alle 944 det står porsche på forresten. Sjekk div klubbsider o.l Har fått tilbud om flere, men har jo ikke så mye å bruke de til, så det er ikke så vanskelig å få tak i. Om det er noe vits er derimot en annen ting, hva har golf og porsche 944 til felles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 12, 2007 Haha.. Alltid kjekt med en latter haha.. så på dn jeg og:P TENK Miljø!!! kjør viper-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...