#1 Skrevet Februar 12, 2007 Hva er bokstavkoden til Audi coupe 20V motoren? Og er det noen som har bunnpanne liggende? Eller, jeg trenger ikke bunnpanna men den delen som er skrudd fast i bunnpanna, en ekstra "vinge" eller no. Dele nr: 034 103 627D Bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 7A heter motoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 7A heter motoren.. Takk du. Er det en moderator som kan flytte tråden til under ønskes kjøpt? Det er vel der den hører hjemme nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2007 Tør man spørre hva du skal med en 7A? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2007 Tør man spørre hva du skal med en 7A? Hmmm... Jeg er ikke helt sikker på hva du mener nå, Terje. Men jeg skal vel bytte denne bunnpanne delen sånn at den ikke lekker lengere, sånn at jeg kan bruke bilen når den er ferdig reparert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2007 Utfra signaturen din tenkte jeg. Aldri sett en Viper med 20v før hvertfall:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2007 Jeg har da flere biler en det som står i signaturen min, kjører en helt ny Ford Fiesta TDCI til vanlig, så kjøpte jeg en Audi Coupe 20V som jeg har som prosjekt bil, og en BMW Coupe som lekebil nå på vinteren, ellers har jeg en Toyota Hilux som arbeidsbil og en A6 som jeg skal selge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2007 Da har du nok å drive med ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...