#1 Skrevet Februar 12, 2007 Automatkassen min på Audien hakker noen ganger i det den girer. Jeg merker også med en gang jeg slipper gasspedalen på litt høyt turtall, hakker den. Det er en A4 1,9 tdi. 2000 mod. Det kan fort bli dyrt: gråter : Noen som har erfaringer rundt dette ?.. Kan det være for mye eller lite olje ? Takker for hjelpen... Bernt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 Kan være filtret som begynner å bli tett, da kan du få noe som oppleves som hakking. Har det ikke vært byttet olje og filter i den seneste tid, villejeg anbefalt å gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 Kan også være lmm som begynner å bli dårlig, var veldig rar giring og hakking på a6 en min når lmm var dårlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2007 Kan være filtret som begynner å bli tett, da kan du få noe som oppleves som hakking. Har det ikke vært byttet olje og filter i den seneste tid, villejeg anbefalt å gjøre det. Ja, jeg kan gjøre det i morgen. Sikkert like greit å gjøre det uansett.. Verd et forsøk;) Takk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2007 Kan også være lmm som begynner å bli dårlig, var veldig rar giring og hakking på a6 en min når lmm var dårlig Oi.. Må ikke bruke sånne vanskelige ord til en nybegynner som meg:S.. Imm?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2007 LMM = LuftMasseMåler (MAF på nynorsk). Koster deg jo ikke mange kronene å bytte olje og filter, så prøv det først:) Har hørt at det har løst lignende problemer mange ganger før. Sliten momentconverter i girkassa gir stort sett samme symptomer, men det skulle vært rart om feilen lå der på en såpass ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2007 LMM = LuftMasseMåler (MAF på nynorsk).Koster deg jo ikke mange kronene å bytte olje og filter, så prøv det først:) Har hørt at det har løst lignende problemer mange ganger før. Sliten momentconverter i girkassa gir stort sett samme symptomer, men det skulle vært rart om feilen lå der på en såpass ny bil. Ja.. Jeg håper det ikke er noe dyre greier.. Jeg takker så mye for lærdom;)... Lmm.. Hmm. Jaja.. Vi prøver olje og filter vi;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...