#1 Skrevet Februar 12, 2007 Sitter å ser etter nye sommer felger. Noen som vet maks størreles og bredde som er lovlig? Har sett på disse, di er 7,5x18" et 40 passer disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 Sitter å ser etter nye sommer felger.Noen som vet maks størreles og bredde som er lovlig? Har sett på disse, di er 7,5x18" et 40 passer disse? De passer om du har ett monster av en hjulbuevals.... Med senk så blir det bare subbi subb subb med det meste over 16" Det er nå min erfaring. Med veeeldig moderat senk så går også 17 " bra jeg har IKKE moderat senk, jeg har MOL senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 Er litt usikker på hvor mye di vil spore også. 16"erene jeg har på nå sporer ganske så godt, men kan jo gå for 7x17" av samme felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2007 Er litt usikker på hvor mye di vil spore også. 16"erene jeg har på nå sporer ganske så godt, men kan jo gå for 7x17" av samme felg Er mest dekka som evt har skylda for sporing.. Enkelte ganger er det som natt og dag å bare bytte dekkmerke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2007 Hei. Jeg har 8 x17 et 35 med 205 dekk på min vr6. Det fungerer greit med 45/30 senk. Men har måtte valse hjulbuer bak og det hender at det tar i foran, men ikke plagsomt. Ville ha anbefalt deg å kjøpe 7.5 x17 hvis du ikke er interessert i å gjøre for mye med bilen. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...