cruise control problem s4 aan

Anbefalte innlegg

Hei

Har søkt rundt på forumet her i hele kveld, og finner ingen tråd som passer.

Cruise kontrollen fungerer litt, alt fra 10 min til 30 min, plutselig kutter den å det går tilsvarende 10 - 30 min før den plutselig fungerer igjen.

Det er også et problem med at bilen "staler" litt, eller lugge. Dette skjer akkurat når turboen begynner og lade, 2500 rpm, eller rundt der. Bilen holder heller ikke det samme turtallet når man kjører jevn hastighet, virker som den varierer litt, vanskelig å forklare.

Ellers går bilen helt normalt, lader det den skal og ellers ingen problemer.

Har vært inne på tanken om at cruise kontrol problemet og problemet med at turtalet variere litt ved jevnt gass pådrag kan ha en sammenheng.

Takker for svar ;)

Mvh SImen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikkert en bryter på pedalene dine som ikkje er tett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke feil på noen av bryterene på pedalene....

noen andre forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan det vare styre enheten kasje som står borte ved hanskerommet , lr det kan vare pompa som står fremme under servobeholder , lr lekkasje ifra den og inn til bilen ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så er det også en vanlig feil med brudd i ledningene fra blinklyshendelen og inn til pluggen ved rattstammen. Det er mulig å bytte disse ledningene med litt tålmod og en loddebolt, med understrekning på tålmod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.