Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som veit om facelift lyktene som sitter på -01 modellen av A3\S3 passer på en A3\S3 som er -99 modell? Tenker litt på fester og form? Det skal vel være likt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært nydelig hvis de gjorde det! Da stoler jeg på deg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er bare å flytte rett over ja :)

Frontlyktene krever derimot litt modifisering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lyktene,men fikk ett annet problem! På de orginale baklyktene som sitter på bilen er det ikke farget blinklyspære,noe jeg vel må ha på facelift lyktene..? Og de oransje pærene har jo såklart ikke samme sokkel som de klare pærene! Hva gjør jeg da?? Går det ann å bare bytte holderen for blinklyspæren eller må jeg bytte ut hele stasen?? Eventuelt noen som har delenummer hvis jeg må bytte noe av det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare til å file av den ene "styrepinnen" på siden av sokkelen på pæra da? Tror den skal passe da...Eller er jeg heeelt på jordet nå: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går jo det,men trur du den vil sitte fast i holderen da??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk og kjøp deg et par nye sølv pærer som blinker orange. Jeg fikk med slike på mine, om du ikke finner ut ka pære du trenger kan jeg sjekke på mine..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass,det visste jeg ikke at fantes! Skal se litt ute på nettet her og se hva jeg finner og så tar jeg kontakt med deg hvis jeg ikke finner noe! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De kunne jo ha gått,ellers så så jeg på disse:

http://www.osram.com/products/automotive/upgrade/diadem.html

De bør jo gå,men må bare finne noen som selger de for det er vel ikke noe å finne på bensinstasjoner...

De osram diadem pærene får du på torshov ihvertfall...Men de er det et ganske kraftig blåskjær i da...

Philips silvervision er helt chromma tror jeg,men er ikke sikker på hvor du får tak i de i norge,jeg kjøpte mine på http://www.hova.com ihverfall;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit du hvilken sokkel det er på disse pærene?? For orginalt på A3 opp til 2001 er jo blank 21W pære,og disse sitter pinnene på sokkelen tvers ovenfor hverandre. Det gjør de ikke på oransje 21W pærer,for at disse ikke skal kunne byttes omhverandre :-( Og både de Philips pærene og Osram sine er jo laget for å erstatte oransje pærer og har vel da lik sokkel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal se på mine etterpå..

Men uansett skal no det går for du skifter jo kun selve lykta, den delen med pærer i bruker du jo opp igjen.. Å da skal du kunne sette i slik pære. Er det orginal lykter du har kjøpt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit du hvilken sokkel det er på disse pærene?? For orginalt på A3 opp til 2001 er jo blank 21W pære,og disse sitter pinnene på sokkelen tvers ovenfor hverandre. Det gjør de ikke på oransje 21W pærer,for at disse ikke skal kunne byttes omhverandre :-( Og både de Philips pærene og Osram sine er jo laget for å erstatte oransje pærer og har vel da lik sokkel?

Pæra sitter mer enn godt nok selv om du filer av ene tappen på sokkelen, det trenger du ikke bekymre deg for. Fordelen med å sette inn en oransje pære er at den koster en brøkdel av de "diadem"-osv pærene, og om du vil ha vekk oransjfargen så gjør et tynt lag sølvlakk susen. Pæra blir sølvfarget og lyser akkurat like oransje når strømmen settes på.

Jeg har vaffal aldri brukt penger på blanke pærer som blir oransje når de lyser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.