Trondheim: Lokallagstreff Søndag 18.02.07

Anbefalte innlegg

Hepp, på Søndag er det nytt lokallagstreff ved bunnpris på sluppen. Jann Gunnar er bortreist på det aktuelle tidspunktet, men det skal vel ikke være noe problem. :) Om det blir svinkaldt (noe som ikke er usannsynlig) blir det vel å trekke inn på McDonalds eller Dollys på lerkendal eller noe sånt.

Oppmøte 15.00.

Legger ved ett kart om noen skulle være usikre på oppmøtested. :)

Sluppen2.bmp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får stelle pent med de som kommer da Vidar. Skal prøve å holde meg ombord på båten, slik at jeg fortsatt kan være med i Klubben:):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rally Norway i helga så jeg melder pass : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel lufte liksomtyskeren en tur jeg også på søndag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier å være klokka 15.00

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ?

Beklager, ble avglemt i farten. Skal være 15.00 ja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ta det litt mellow på lørdan da ..så man kanskje kommer seg opp og er i kjørbar tilstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydlig vis lenge siden mitt siste VW-Audi treff... når har vi begynt med treff på søndager?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi begynte med det i Januar i år. Kl. 1500 på samme plass!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skuffende oppmøte, men noe annet var kanskje ikke å forvente i 2+, regn og under avslutningen på Rally Norway? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja var ikke de beste forutsetningene til bra oppmøte, men det var jo litt kos å stå der ute i regnet med blåfrosne tær og da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid hyggelig å være på lokallagssmøte, selv om oppmøtet ikke alltid er på topp. Men må innrømme at det var meget behagelig å komme hjem å få varmet føttene etterpå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får slå til med bedre oppmøte neste gang da!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er dessverre litt "handicappa" for tiden, så jeg er litt usikker på mine fremmøter de nærmeste gangene. Men jeg lover jeg ikke var et blaff, jeg syns disse turene innover til dere har vært supre, herlig gjeng å prate bil og skjit med. :) Åsså er det jo alltid en fryd å få lufta V8'n litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er dessverre litt "handicappa" for tiden, så jeg er litt usikker på mine fremmøter de nærmeste gangene. Men jeg lover jeg ikke var et blaff, jeg syns disse turene innover til dere har vært supre, herlig gjeng å prate bil og skjit med. :) Åsså er det jo alltid en fryd å få lufta V8'n litt :)

Du er velkommen tilbake når som helst..:) Håper det er bilen og ikke deg som har blitt handicappet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, takker for det :)

Nja, jeg har vært litt jeg og, ligget med influensa'n denne uka.

Men ja, er bilen. Og jeg er ikke trygg på at jeg selv skal skru. Men jeg har folk som er med og hjelper meg, det mangler bare tiltakslyst og slikt.. Men varmeapparatsvifte må jeg bytte, åsså må jeg prøve å spore den ustabile kilden til hvorfor vindusviskerne slutter å virke når de føler for å ta pause.. Og disse to handicapa gjør at bilen er ganske lite brukt den siste tiden.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.