#1 Skrevet Februar 12, 2007 Hepp, på Søndag er det nytt lokallagstreff ved bunnpris på sluppen. Jann Gunnar er bortreist på det aktuelle tidspunktet, men det skal vel ikke være noe problem. Om det blir svinkaldt (noe som ikke er usannsynlig) blir det vel å trekke inn på McDonalds eller Dollys på lerkendal eller noe sånt. Oppmøte 15.00. Legger ved ett kart om noen skulle være usikre på oppmøtested. Sluppen2.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2007 Du får stelle pent med de som kommer da Vidar. Skal prøve å holde meg ombord på båten, slik at jeg fortsatt kan være med i Klubben:):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2007 Rally Norway i helga så jeg melder pass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2007 Får vel lufte liksomtyskeren en tur jeg også på søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2007 Får satse på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2007 Når ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2007 Det pleier å være klokka 15.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2007 Når ? Beklager, ble avglemt i farten. Skal være 15.00 ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 15, 2007 Får ta det litt mellow på lørdan da ..så man kanskje kommer seg opp og er i kjørbar tilstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2007 Tydlig vis lenge siden mitt siste VW-Audi treff... når har vi begynt med treff på søndager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 16, 2007 Vi begynte med det i Januar i år. Kl. 1500 på samme plass!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 18, 2007 Skuffende oppmøte, men noe annet var kanskje ikke å forvente i 2+, regn og under avslutningen på Rally Norway? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 18, 2007 hehe ja var ikke de beste forutsetningene til bra oppmøte, men det var jo litt kos å stå der ute i regnet med blåfrosne tær og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 18, 2007 Alltid hyggelig å være på lokallagssmøte, selv om oppmøtet ikke alltid er på topp. Men må innrømme at det var meget behagelig å komme hjem å få varmet føttene etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 19, 2007 Vi får slå til med bedre oppmøte neste gang da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 21, 2007 Jeg er dessverre litt "handicappa" for tiden, så jeg er litt usikker på mine fremmøter de nærmeste gangene. Men jeg lover jeg ikke var et blaff, jeg syns disse turene innover til dere har vært supre, herlig gjeng å prate bil og skjit med. Åsså er det jo alltid en fryd å få lufta V8'n litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 21, 2007 Jeg er dessverre litt "handicappa" for tiden, så jeg er litt usikker på mine fremmøter de nærmeste gangene. Men jeg lover jeg ikke var et blaff, jeg syns disse turene innover til dere har vært supre, herlig gjeng å prate bil og skjit med. Åsså er det jo alltid en fryd å få lufta V8'n litt Du er velkommen tilbake når som helst.. Håper det er bilen og ikke deg som har blitt handicappet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 22, 2007 Hehe, takker for det Nja, jeg har vært litt jeg og, ligget med influensa'n denne uka. Men ja, er bilen. Og jeg er ikke trygg på at jeg selv skal skru. Men jeg har folk som er med og hjelper meg, det mangler bare tiltakslyst og slikt.. Men varmeapparatsvifte må jeg bytte, åsså må jeg prøve å spore den ustabile kilden til hvorfor vindusviskerne slutter å virke når de føler for å ta pause.. Og disse to handicapa gjør at bilen er ganske lite brukt den siste tiden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...