#1 Skrevet Februar 12, 2007 Har en A4 -02 tdi, og der er det en timer funksjon for få det godt og varmt i kupe'n, men ingenting skjer når tiden er der! Har jeg ikke kupe varmer da eller er det noe som er defekt? Og en annen ting er at blå røyken oser ut når det er under 5 grader, har forstått at det skal det gjøre en stund, men skal ikke denne blå røyken roe seg etter noen uker med frost? Fikk litt angst første gangen det skjedde, røyk la en hel parkeringsplass:rolleye: Takker for svar Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 hvor ryker det henn da? fra motoren? i så fall er nok dette fra webaston din.. disse skal ryke litt blått.. min ryker nesten ikke no.. men husk at disse og skal ha service i ny og ne.. timeren min bare justerer jeg inne i bilen via navi brettet. og den starter hver morgen.. se til at din starter skikkelig og at den brenner som den skal..sånn at den ikke bare tenner å stopper igjen... på min har jeg og fjernkontrol styring til webasto... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2007 Røyken kommer ut rørert ved venstre forhjul. Kan nok sikkert tenkes at den sku hatt seg en liten service. Er det noe en kan gjøre selv? Timeren justeres via navi brettet ja, men den starter ikke... Det brenner med en gang jeg fyrer igang bilen. Ifølge Audi så skal denne blå røyken ikke være så kraftig etter en stund (dager,uker.mnd?) med temp under 5grader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2007 Kan en reklamere på en importer bil? Tenker på viss varmeren min skulle vært gåen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2007 tror nok du må skifte glødeplugg på webastoen,kanskje brennvokter å. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2007 Er det det som gjør at timer funksjonen ikke fungerer? Eller det at det er så hinnsides med blårøyk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2007 pga røyken ja,får vell få noen med vagcom eller dra på vw og få lest ut feilkoder angående det andre problemet hvis ingen andre har tips der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...