#1 Skrevet Februar 12, 2007 hehe dette virker som en gøy jobb... litt kjipt at det er vag da:fy: http://www.autof1.ro/index/VIDEO__VEZI_CUM_SINT_TESTATE_MAS.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 Hva jobber du med da? Nei jeg, jeg misshandler biler.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 Har grei jobb han her oxo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2007 hehe vist... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2007 He he! Såg gøy ut å hoppe med T4: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2007 Lambo har også en kar som kjører bilene til de går istykker for å se hvor mye de tåler. Eneste han gjør hele dagen er å spinne og herje med bilene som han Ferrari fyren som er linket over her. Når jeg var 18 leste jeg en repotasjo om han og da var han 22 år. Tenk å være 22 år og jobben din er å kjøre ihjel Lambo:) Må være drømme jobb da. Men som sakt han var 22 når jeg var 18 så hvis han fortsatt har jobben er han vel 31 nå. Kansje på tide med nytt frisk blod. Så hvis noen ser en anonse blir utlyst er det bare å si ifra;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2007 Fra 1:32 til 1:29 på det første klippet var som å se på når jeg tok bærebrua i en trafikkøy: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2007 hahaha, jeg LEEEEER!! hahaha, sånn jobb vil jeg også ha... *teste biler* Nå må jeg nesten ut og se hvor langt GT'n min kan hoppe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2007 vi fikk da i det minste se de timene de har det gøy, men så skal : søppel/vrakdeler samles inn bilene settes i stand skrive milelange rapporter legehelsesjekk for at du fortsatt lever osv.. er ikke sikkert alt er som vi ser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2007 Denne ble da postet for ikke så lenge siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2007 Det er vel 3 gang siden nyttår den er postet tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2007 Her går det iallefall på bil og helsa løs ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...