#1 Skrevet Februar 12, 2007 hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2007 fan, den er lenge siden jeg har sett, lo så holdt å krepere, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2007 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2007 Lenge siden jeg så denne.. Men syns det er bra jobba å klare å lage en text til den sangen, sikkert ikke gjort på 2 sek akkurat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2007 Hehe, disse er kule! Husker godt denne også "de rike i himmer'n" Jeg tok opp åpen post og så det om og om igjen - "Ja, nå har vi reist i 40 timer, og nå er vi her i Skien. Det er veldig veldig fint i Skien ikke sant Lars Lendt?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2007 Denne her er jo en klassiker også http://www.youtube.com/watch?v=ClZC2_spFkU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...