#1 Skrevet Februar 12, 2007 Er det noen som vet hvilken ledninger som er pluss på lampene eller?? Tenkte å legge pluss direkte fra batteriet, men da må jeg vite hvor jeg skal koble sammen. Noen som vet dette eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2007 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2007 Er det ingen som vet.. Trenger å vite det, for jeg skal koble direkte pluss fra batteriet her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2007 De får jo strøm fra kretskortet, ikke akkurat løse ledninger annet enn i tilleggsinstrumentene foran girspaken.. Hvorfor skal du koble instrumentbelysningen direkte fra batteriet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2007 Jeg skal koble direkte fra batteriet fordi jeg prøvde å skifte om på noen pærer som jeg VET funker.. De funket ikke, så derfor (som en nødløsning) skal jeg ta strøm direkte fra batteriet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2007 Husk at det der ikke er så enkelt som en spenningstilførsel til pærene, det går gjennom noe elektronikk på veien til pærene. Prøv å skru en del ganger frem og tilbake på dimmerknappen, den "pleier" å korrodere sånn at det slukner, kan bli fikset midlertidig med å skru den mye opp og ned så man "pusser" vekk korrosjonen.. Best å prøve sånt før man begynner med jallaløsninger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...