Intrumentpanellys på Audi S2

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvilken ledninger som er pluss på lampene eller??

Tenkte å legge pluss direkte fra batteriet, men da må jeg vite hvor jeg skal koble sammen.

Noen som vet dette eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som vet.. Trenger å vite det, for jeg skal koble direkte pluss fra batteriet her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De får jo strøm fra kretskortet, ikke akkurat løse ledninger annet enn i tilleggsinstrumentene foran girspaken.. Hvorfor skal du koble instrumentbelysningen direkte fra batteriet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal koble direkte fra batteriet fordi jeg prøvde å skifte om på noen pærer som jeg VET funker.. De funket ikke, så derfor (som en nødløsning) skal jeg ta strøm direkte fra batteriet.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det der ikke er så enkelt som en spenningstilførsel til pærene, det går gjennom noe elektronikk på veien til pærene. Prøv å skru en del ganger frem og tilbake på dimmerknappen, den "pleier" å korrodere sånn at det slukner, kan bli fikset midlertidig med å skru den mye opp og ned så man "pusser" vekk korrosjonen.. Best å prøve sånt før man begynner med jallaløsninger.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.