Innkjøring til sentrum/parkering i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skal til Trondheim i morgen, på E6 fra Stjørdal.

 

Er absolutt ikke kjent.. Skal til Olav Trygvassons gate. Hvor svinger jeg av E6'en og hvor kjører jeg? Og hvor er det greiest å parkere? Ser på kartet at jernbanestasjonen ligger i nærheten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, når du kommer gjennom bom nr 2 fra stjørdal og gjennom tunellen rett etter, der går det en avkjørsel opp til høyre, ta den og bare følg den veien helt til du kommer til første rundtkjøring tar du ut til venstre (3 utgang) :) følg den veien til du kommer til rundtkjøring nr 2 og ta til høyre i den, da kjører du over ei bru, på andre siden av brua (rett frem) er olav tryggvasssons gate, det er en parkeringsplas rett over veien ved burger king, du ser den rett etter brua :)

lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes da unektelig enkelt ut :) Altså, svinge av inn mot Leangen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, når du kommer gjennom bom nr 2 fra stjørdal og gjennom tunellen rett etter, der går det en avkjørsel opp til høyre, ta den og bare følg den veien helt til du kommer til første rundtkjøring tar du ut til venstre (3 utgang) :) følg den veien til du kommer til rundtkjøring nr 2 og ta til høyre i den, da kjører du over ei bru, på andre siden av brua (rett frem) er olav tryggvasssons gate, det er en parkeringsplas rett over veien ved burger king, du ser den rett etter brua :)

lykke til

 

 

 

Skal til olav tryggvassons gate 5, handel og kontor/Nova Kinosenter.. Vanskelig å finne frem dit fra den parkeringsplassen? Har bare vært en gang i Trondheim før, og da var jeg full, derfor graver jeg så fælt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes da unektelig enkelt ut :) Altså, svinge av inn mot Leangen?

 

Du svinger av til høyre mot kbs/hytex/innheredsveien rett etter tunellen på skovgård.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja av E6 mot leangen, og nova er bare 25 meter unna den parkeringsplassen ved burger king så det burde være lett å finne derfra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlich :)

 

Takker for hjelpen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.