#1 Skrevet Februar 13, 2007 Hei. søkt litt rundt men fant ikke noe godt svar... Har en temperaturføler som ikke fungerer. Er vel den som sitter rett under der øvre radiatorslanger går inn på toppen..?? Sitter 4 ledninger inn på denne føleren. Noen som vet om kjølevifta vil starte opp med denne føleren defekt..?? Ikke prøvd å kjørt den slik at den vifta starter.... Mener det skal sitte en føler nederst på radiatoren også. Alt i instrumentet fungerer,men ikke vanntemp... Er en 88modell coupe. Er det 7a som sitter i disse bilene, eller er det flere typer? Hvh Tormod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2007 Er egen giver til vifte den sitter i bunn av radiator. Den 4pol saken er kun til instrumentet samt varselampe i instrumet om den blir over 120 grader. Koster bare den nette sum av 1200.- hos møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2007 jeg her etpar stk av multitempgiver om du skulle trenge. vesentlig billigere en møller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2007 hadde nettopp samme problemet.. fikk høre att det skulle ligge i dashen men det stemte ikke!. Skrudde sundt hele skiten og feilsøkte fant da ut det kun er givern som kan være gåen. kontaktet http://www.quattroco.no og fikk den multigivern for 700spenn!!!! kjøp den bare så ordner alt seg. Tok akkurat 3min å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2007 Denne koster 39$ her, +frakt og moms da....... http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_63&products_id=468 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2007 Har ikke hørt om noen 88-modell coupe med 7A, men er det en 20v sugemotor har du vel bare det valget. (eller 1.8:p ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2007 Har ikke hørt om noen 88-modell coupe med 7A, men er det en 20v sugemotor har du vel bare det valget. (eller 1.8:p ). Hvilke bil har 7A....? bare leste et annet innlegg her på forumet, der det var 20v 7A, men vet ikke hvilke bil det var i... Så det er den multi temp.giveren som er skylda at nåla inni bilen ikke går opp?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2007 jeg her etpar stk av multitempgiver om du skulle trenge. vesentlig billigere en møller;) Ja, jeg trenger det Ingen andre i området som har så jeg får prøvd. Bare den er i orden så er det det samme... Pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2007 hmm.. har samme problem(tror eg) men min temp kommer tilbake nå og da:P dårlig kontakt hos meg iværtfall.. tror eg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2007 Hvilke bil har 7A....? bare leste et annet innlegg her på forumet, der det var 20v 7A, men vet ikke hvilke bil det var i... Så det er den multi temp.giveren som er skylda at nåla inni bilen ikke går opp?? Kun 90 og Coupe som har 7A-motor. Denne dingsen står forøvrig i de aller fleste femmere og seksere som ble produsert på sent 80 og 90-tall. Det at nåla ikke funker kommer høyst sannsynlig av to ting: pluggen sitter ikke på, eller så er sensoren død Kan også være en dårlig lodding i instrumentet ditt, men da burde du oppleve at tankmåleren dør på samme måten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...