#1 Skrevet Februar 13, 2007 Ringte nettopp Møller på OTTA for å høre pris på original radiator til en RS2. Grunnen til at jeg vil ha denne er fordi den har metall topp- og bunndel (hvertfall er den i metall i bilene til 2 typer jeg kjenner). Prisen er 3186,- + mva....MEN han sier det er Tysklandsvare og at han IKKE kunne si om det var plast- eller metall topp- og bunndel på den.... Var heller ikke mulig å finne ut sier han... Hvis jeg bestilte den MÅTTE jeg ta den om den var i metall eller plast fordi det var ikke retur på tysklandsbestillinger sier han... Og det blir jo bare dumt når den er å få fra radiatorservice til drøye 2 lapper... Noen med gode tips eller som vet dette/jobber på Møller..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2007 Snakket med delelagersjef på Møller Ensjø nå og han sier det samme... Og "selv om delenummeret skulle tilsi at den er i metall" KAN det hende at den er i plast fordi det er mulig at metall-radiatoren har gått ut av produksjon og erstattet av plast-modellen... Hmmm, skal ikke være mulig å finne ut detta altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2007 NBS har i metall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2007 NBS har i metall Jasså....ringer dit asap. Takk for tipset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2007 legg ut prisen her når du har sjekka da;) er det den fra nbs du har på din kjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2007 Tenker denne skulle passe i typ 89: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=06624&ASP=2430335&Type=Audi&Model=RS2&Year=1994&Back=WA_Varegruppe+ASP=2430335+Type=Audi+Model=RS2+Year=1994+Varegruppe=0065 Var vist forsterket og utbedret mtp kjøling sier Tor Anders der. Og 2800...røverkjøp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2007 Da var den bestilt. Veldig god service der med Tor Anders forresten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2007 hvorfor ikke denne???? http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=103 Er det Møller på Otta??? nytt for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2007 hvorfor ikke denne????http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=103 Er det Møller på Otta??? nytt for meg Fordi den kommer på rundt 7 lapper ifølge Guillen...Men den er fet ja.. Jaja...audi, vw, vag, otta auto på otta da..`Likt barn har mange navn`..er ikke så mange andre steder å ringe til på otta for å spørre om slekt lell weit duu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2007 what??? 475dollar blir til 7000,-?? Hvordan?? syk moms og syk frakt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2007 what??? 475dollar blir til 7000,-?? Hvordan?? syk moms og syk frakt?? Da er det noen som tar seg godt betalt på veien;) I følge nettbutikken er det 86 dollar i frakt med express mail 3-5days. Mitt regnestykke blir da (495+86) x 6,38 (dagens kurs) x 1,25(mva) = 4633.- Husk at den du linket til er uten fester og den med fester er dyrere, men allikevel ikke så dyr som 7000.-. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2007 legg ut prisen her når du har sjekka da;)er det den fra nbs du har på din kjell? Det stemmer det. Husk du kan også velge mellom 7A og 3b radiator. På 7A er ikke uttaket til den lille kjøleren slik at man slipper å blanke igjen denne. ( Jeg bestillte til 3b i tilfelle jeg måtte bruke den lille, så får jeg heller ha den stygge blankingen der) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 13, 2007 Tenker denne skulle passe i typ 89: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=06624&ASP=2430335&Type=Audi&Model=RS2&Year=1994&Back=WA_Varegruppe+ASP=2430335+Type=Audi+Model=RS2+Year=1994+Varegruppe=0065 Var vist forsterket og utbedret mtp kjøling sier Tor Anders der. Og 2800...røverkjøp.. tror radiatorservice selger den enda billigere. tror det var ca 2000 jeg betalte for min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 13, 2007 Radiatorservice har i stål, har kjøpt flere der, ok pris også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...