Kandidater til -07 styret i Ålesund Lokallag

Anbefalte innlegg

Siden den forrige tråden skled ut litt: rolleyes ble vi på pizzamøtet 11/2-07 enig om at for å få fortgang i valg av nytt styre så skulle vi lage en ny tråd.

I denne tråden ønsker vi å samle flest mulig kandidater til årets styre, ikke å utpeke verv i styret. Valg av posisjoner vil det nye styret selv ta når det er klart hvem som blir sittende der.

Følgende medlemmer (i alfabetisk rekkefølge) har foreløpig meldt sin interesse for å sitte i styret -07:

Espen Andrè Nørve

Jan Åge Borgen

Ole Christian Tennøy (stiller til gjennvalg)

Peder Grande

Terje Rønning

Trond Wiggo Grøvdal

Øystein Nedregård

Dette er akkurat nok folk til å danne et styre og vi kunne tenke oss at det kom litt flere kandidater før valget 4/3-07.

Litt om deg som vurderer å stille som styrekandidat:

Alle medlemmer som føler at de sogner til Ålesund lokallag (enten det står oppfør at du tilhører Molde eller Ålesund) kan stille til valg.

Lokallaget favner et stort område og medlemer fra distriktene oppfordres med dette til å stille til valg.

Lokallaget favner også et stort intressespekter, Vw og Audi er bare grunnsteinene i interessen vår. Noen synes ikke det er bil uten 200hk/l, noen synes 200W/kanal er for lite mens andre igjen mener at Autosol er altfor grovt til å polere felgkantene med.
    I Ålesund lokallag er det plass til oss alle men fordi ryktene går på at det har vært for mye fokusert på motor og banekjøring i det siste oppfordres også de med mer fokus på utstillingsbiler og, eller bilstereo å stille som styrekandidater.

Vi ønsker å sikre at mangfoldet ved bilhobbyen vår blir ivaretatt gjennom et styre hvor samhold og interessen for Vw og Audi står i høysetet. Er du av den samme oppfatning bør du stille som kandidat.

Så, hvordan blir du kandidat?

Jo, du kan enten melde din interesse her i tråden.

Hvis du er litt opptatt av janteloven og det blir litt drøyt for deg kan du sende en PM til Børge Lynnes og melde deg som kandidat.

Eller, du kan få en kompis til å foreslå deg ( og når det er sagt, alle forslag som kommer inn i tråden her blir tatt med, men alle foreslåtte blir spurt om de vil stille før de kommer på valg)

Som tidligere skrevet valget blir avholdt 4. mars på Peppes Pizza i Ålesund sentrum.

Også en liten oppfordring til slutt:

Føler du at du brenner inne med entusiasme for lokallaget og har meninger om hva som burde vært gjort og hvordan...?

Slutt med det, still som styrekandidat.: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øystein Nedregaard skal vel å være på den lista der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Ole C. klarte å lure Henrik Kjelstadli inn på tanken på å være med.. ? : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øystein Nedregaard skal vel å være på den lista der :)

Hva mener du? Han er jo der han: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan stille ja,

men en anna ting, som står over.

styre skal først velges så skal styre bli enig om ka slags posisjon dem skal ha.

mulig jeg missforstår deg no terje.

men leder og nest leder og kasserer og div må jo velges av klubben og ikke av styret

mulig du meinte jobben til de div styremedlemmene noda men...

greit at vi har minst mulig missforståelser....

vil også si at dette med styre valg og leder valg er jo en gyllen mulighet for dem som er missfornøyd med hvordan ting blir gjort i dag, til å få en finger med i spillet.

en trnger jo nødvendigvis ikke vær styremedlem for å ha noe en skulle sagt, men ved å være med på å velge styre så har en jo vært med å bestemt litt da å...

så anbefaler så mange som mulig og møte opp;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo stille som kandidat jeg til styret. Men noe høyt verv er uaktuelt for min del.Styremedlem skal vell gå bra. Har no vært noen år i klubben med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Ole C. klarte å lure Henrik Kjelstadli inn på tanken på å være med.. ? : ja :

Kan melde meg jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at det er flere nye navn siden jeg flytta fra byen her... EMINENT! ;)

Stå på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt no da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.