Anbefalte innlegg

Noen som vet standard dim. til golf IV? Er det 185x65 / 15 eller 195/65 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke noen tidlige Golf IV som ble levert med 14" også, eller tar jeg helt feil?

Med 15" er iallefall standard dekkdim. 195/65-15.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf IV ble levert standard med enten 195/65-15 eller 205/55-16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke noen tidlige Golf IV som ble levert med 14" også, eller tar jeg helt feil?

Med 15" er iallefall standard dekkdim. 195/65-15.

riktig det.. endel om ikke alle 1,4 litere ble levert med 14" og 185/70-14

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min har 195\65-15 standard i alle fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke tilfeldigvis noen som har et sett greie sommerdekk i 15" liggende da? trenger til konebilen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 3 dekk. 4 dekket er slitt på innsiden men de andre er greie. og 15" alu hjul som det er noen merker i men ikke skeive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

riktig det.. endel om ikke alle 1,4 litere ble levert med 14" og 185/70-14

Mener bror Jan Tore fikk sørget for at alle Golf 4 i Norge ble levert på 15 tom eller større, da 185 "gubbe" 14 kun er egnet på eldre Volvo 240! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener bror Jan Tore fikk sørget for at alle Golf 4 i Norge ble levert på 15 tom eller større, da 185 "gubbe" 14 kun er egnet på eldre Volvo 240! : smil :

han fikk det ikke til på alle ihvertfall.. jeg har hatt noen her på dekkverkstedet mitt å byttet 14" dekk på de med 1,4l. men mange er det ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han fikk det ikke til på alle ihvertfall.. jeg har hatt noen her på dekkverkstedet mitt å byttet 14" dekk på de med 1,4l. men mange er det ikke..

Må være bruktimporterte i så fall..... Alle Golfer som kom til Norge ble utstyrt med 15" hjul og 195/65 R 15 dekk bortsett fra en håndfull introbiler helt i starten, men dette var bare noen få 1,6/100 hk såvidt jeg husker. Og de hadde ikke 185/70 R 14 men 185 R 14 (enda verre- altså 82 profil og samme dim som på Volvo 240 på 70-tallet...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.