#1 Skrevet Februar 13, 2007 Hei! Skal snart på EU-godkjenning og er ganske sikker på at jeg har hull i eksosanlegget et eller annet sted. Når jeg holder for eksosrøret så hører jeg fihzz-lyd og det er lite motstand. Dette regner jeg vel med at de vil bemerke på godkjenningen. Hvor er det vanlig at det blir hull, og hvordan kan jeg finne det ut lettest mulig? Bare legge seg under bilen? Hva vil dere anbefale som er så billig som mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2007 Hei! Skal snart på EU-godkjenning og er ganske sikker på at jeg har hull i eksosanlegget et eller annet sted. Når jeg holder for eksosrøret så hører jeg fihzz-lyd og det er lite motstand. Dette regner jeg vel med at de vil bemerke på godkjenningen. Hvor er det vanlig at det blir hull, og hvordan kan jeg finne det ut lettest mulig? Bare legge seg under bilen? Hva vil dere anbefale som er så billig som mulig? legg deg under bilen å se etter sot. kan vær bare en skøyt med det lekasje i. Du finner ivertfall fort ut hvor det lekasje. er det hull kan du sveise ditte her enkelt å midlertidlig for å få igjennom bilen.. (Så lenge det ikke er pill råttent da selvfølgelig) Hvor det blir vanlig hull? det er vell ganske så tilfeldig. kanskje rundt sveisene? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...