#1 Skrevet Februar 13, 2007 Hør den deilige lyden av V6ern.........mic på bakfangern ELSKER den lyden av V6 biturbo-motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2007 Hadde aldri orket å kjøre rundt i noe som bråka så fælt som den der.. Men fyn lyd når han drar ut ja, lave turtall så var det bare fælt å høre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2007 Hadde aldri orket å kjøre rundt i noe som bråka så fælt som den der..Men fyn lyd når han drar ut ja, lave turtall så var det bare fælt å høre på Blir vel litt forsterka lyd når micen er på bakfangern! Rå lyd: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2007 Synes det var deiligere lyd i denne jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2007 Synes det var deiligere lyd i denne jeg. Er det bare meg eller lyser ringene når han holder bremsem inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2007 Er det bare meg eller lyser ringene når han holder bremsem inne? jepp.. øff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2007 Rimlig heftig lyd, er jo massevis av klipp der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2007 Siste var no helt herligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2007 Synes lyden var helt forferdelig jeg.. Blå golfen på funåsdalen hadde heftig lyd... det hadde ikke denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 15, 2007 Synes lyden var helt forferdelig jeg.. Blå golfen på funåsdalen hadde heftig lyd... det hadde ikke denne. Den så jeg på filmen til Strand og Tonning. Noen som har noe fra den a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 15, 2007 finnes det ikkeno turbo lyd på denne bilen eller? har ikke hørt en s4 biturbo med turbolyd enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2007 jepp.. øff. Syns faktisk bremselys i ringene var litt tøfft jeg. Men det er ikke bare der den har lys. http://static.garaget.org/archive/2014/10088/10088-327643.jpg http://static.garaget.org/archive/2014/10088/10088-180290.jpg Såvidt jeg husker er det ei dame som eier den. Svensk bil iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...