#1 Skrevet Februar 13, 2007 Ble mye bilder i helgen, så vel knapt en eneste bil utenom de jeg så gjennom søkeren på kameraet. Tror det ble ca 950 bilder totalt i løpet av helgen: eek : Alle bildene er lagt ut på Vagner http://vagner.jeje.je/bilder/Rally-sweden-2007 men jeg legger ut de beste her siden de færreste gidder å tråle gjennom så mange. Bilder fra åpningsetappen på torsdag, rakk dessverre ikke ned tidsnok til å få med WRC bilene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2007 Bilder fra fredag: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2007 Fredag fortsetter med med Flodin som "får ett tilbud" det du ikke ser på bildene er Ole C som står og tar bilder rett utenfor veien i innersvingen. Behøver kanskje ikke nevne att han flyttet seg etter dette: eek : Glad gjeng på tur Skjønner hvorfor bilene trenger skliplate under: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2007 Bilder fra Lørdag, gutta har rigget til "Gran Bar" Bra stemming i skogen Bommet på bilen, men synes bildet ble litt tøft allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2007 Stohl satset friskt Henning satser friskt Petter er litt mer behersket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2007 Sohlberg som satser litt hardt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2007 Morro med litt lekeslåssing i snøen Noen bilder fra servicen Latvala lurer på hva disse gærne nordmennene driver med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2007 Kona til Henning kom og snakket med oss Noen fikk til en liten klem:grouphug: Henning dukket også opp etterhvert, så var det slutt på strømmen på kameraet. Kanskje ikke så rart i -13 og etter drøye 500 bilder: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2007 Bilder fra søndag Atkinson med en smule feil hjulstilling bak Veldig fornøyd med denne serien av Henning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2007 Slutt for denne gang, heldigvis ikke lenge til neste rally 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2007 Kjempe bra bilder også stemningsrapporten da... Så ut som om derer koste dere. Gleder meg bare enda mer til helgen nå!!!!!!! : gb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2007 Super fete bilder Ole Henrik. Takk for en knall tur... Kommer til å bruke mange av bildene dine i bildefilmen. Å få smake på ...... di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 14, 2007 Hvordan gikk det egentlig med Østberg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 14, 2007 Nydelig:D Blir spennende å se hva du får til i helgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 14, 2007 Knallbilder mann!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 14, 2007 Hvordan gikk det egentlig med Østberg? Han kom vel på 9. plass! Og det er jo ikke så gærnt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 14, 2007 Nei det var bra det. En kompis er høyre bak på den bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 15, 2007 Takker for ros, Er vel egentlig litt overrasket over at det ikke var mer interesse for denne tråden, burde jo være mange rallyfolk her inne:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 15, 2007 Kongebilder! Så ut som en artig tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 15, 2007 Fornøyelige og kvalitativt gode bilder, som får meg til å angre på at jeg ikke var der. Men da får man glede seg desto mer til helga. Du egenproduserer vel et heftig antall BRA bilder derfra også, regner jeg med:D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...