#1 Skrevet Februar 13, 2007 I det siste har jeg merket med at det føles som at det er ca 1 cm dødgang i rattet. Må liksom vri det såpass før bilen endrer retning. Men når jeg står stille, motor av osv, ser det ut som hjulene lystrer også innenfor disse 1 cm. Hadde nettopp bilen på PKK, og de kommenterte ikke noe på dette, så har vel en formening om at endeleddene er ok iallefall. Heller ingen ulyder er det. Kjørte i sommer med ett hjul som det var litt kast i tror jeg, felg som ikke var helt god eller noe, men gikk seg til, og merket ikke no til det etterhvert. Hva kan dette event ha medført? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2007 slakk i rattstamme.. byttet en del av disse spes på a4 95 - 98 kan være samme på din... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2007 Slakke i delen fra rattet til leddet nede ved pedalene da? I leddet kanskje? Eller i teleskopdelen av rattstammen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...