#1 Skrevet Februar 14, 2007 Jeg fikk tlf i dag fra Gumpens Auto hvor de innviterte lokallaget til visning av den nye S3`n tirsdag 20 Februar Jeg takket selvfølgelig ja, og vi avtalte at det først blir en visning av bilen kl 18.00 og så blir det litt "teori"/presantasjon av S3 og andre S biler kl 19.00 av en fra Møller sentralt. Det er mulig at det også blir prøvekjøring "med følge" Det kommer også til å være andre biler der: Audi TT Roadster! TT Coupe A6 Allroad Q7 Jeg må vite omtrent hvor mange som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2007 Dette hørtes artig ut! Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2007 jeg kommer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2007 Jeg satser på å ta meg en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2007 jeg kommer med et nytt medlem som følge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2007 : mad : : mad : Dårlig timing dette TYPISK... Nå har jeg lov til å si det J..... båt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2007 Dette skal jeg få med meg Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2007 jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2007 prøver å komme! satser på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2007 Tar meg en tur jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 20, 2007 var uten tvil verdt turen. Vi fikk prøvekjøre en liten tur jeg sent vil glemme.. overraskende sprek bil som er fryktelig morsom å kjøre.. iallefall om man fikk mer tid med den alene.. Vil allikevel medgi at det morsomste var å se walter klatre inn og ut av baksetet på en TT coupe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 20, 2007 Vil allikevel medgi at det morsomste var å se walter klatre inn og ut av baksetet på en TT coupe Det var et syn man sent glemmer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 20, 2007 Vil allikevel medgi at det morsomste var å se walter klatre inn og ut av baksetet på en TT coupe Bilder!!!!!? (Sleng ut noen bilder fra resten av kvelden også da! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 20, 2007 lars inge får komme med bildene, han var den eneste med kamera der... walter var så stor i sin tro om tt sitt baksete, så jeg utfordret han til å prøve.. meget lite estetisk pent å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 22, 2007 Dårlige mobilbilder desverre...jeg glemte kameraet hjemme... Retter samtidig en stor takk til Per Gunnar på Gumpens for prøvekjøring av den hvite doningen...det var utrolig morsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 22, 2007 Et par til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 22, 2007 ...og så var det Walter og TT'en da... Fikk desverre ikke bildet av de lite estetiske krumspringene til Walter, men fikk i hvert fall et par av bilen... På det første bildet er han på vei inn i bilen...fortsatt smilende... På det andre bildet har han funnet ut at baksetet i TT'en ikke egner seg for langtur og nå vil han ut igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...