#1 Skrevet Februar 14, 2007 skulle hatt noen lange låsebolter,noen som har noen nettsider og anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2007 skulle hatt noen lange låsebolter,noen som har noen nettsider og anbefale? Hør med http://www.bilprodukter.no , de har et vannvittig utvalg av bolter osv.. De selger kun via forhandlere, men har du ingen forhandler i nærområdet, hjelper jeg deg gjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2007 har du noen priser på dem og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2007 har du noen priser på dem og? 198,- pr.sett kan jeg selge de for. Du trenger vel 12x1,5 bolter, og de kan leveres i opptil 43mm lengde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2012 Noen som veit om dette nå? Skulle hatt noen som er 10mm lengre enn originalt da jeg skal bruke 10mm spacere. Skaffer du fortsatt, Christer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2012 Ta en titt her, så finner dere lange låsebolter: ja : P&R er visst løsningen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2012 Noen som veit om dette nå? Skulle hatt noen som er 10mm lengre enn originalt da jeg skal bruke 10mm spacere. Skaffer du fortsatt, Christer? Skaffer enda ja, men vi selger de via Webshoppen til Håkon Prisen på de har økt siden 2007, men handler dere noe mer samtidig ordner vi en hyggelig pris på låseboltene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...