#1 Skrevet Juli 5, 2004 Minner om: Lokallagstreff på GoCart-banen i Andebu 5. august kl. 18:00. For de som er interessert blir det grilling på terrassen til undertegnende etterpå. Vi sees på banen! Informasjon om GoCart-banen: http://region.hive.no/nfk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2004 Oooh! Får se, vi skal ha 30 gjester på lørdagen, men er jeg 'klar', kommer vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2004 Hei Så lenge det passer så kommer jeg ;-) Vrrrooom Vrrrooommm;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2004 Kan vi ikke please ta dette uka før da...........skal til Spania den dagen(går glipp av Volksfest i år IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Har ikke fått vært med på de andre................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2004 Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen Kan vi ikke please ta dette uka før da........... Eller enda bedre: uka ETTER!!! Jeg er på jobbreise den uka..(Polkagrisland!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2004 Å helledussan da.. Vel, jeg foreslår noe annet Siden jeg kjører cart hver torsdag uansett, så tar vi lokallagsmøter en gang i uken! Så er det opptil dem som har lyst å være med... jeg er da tilgjengelig med grill hjemme hver dag også... Så begynner vi med dette fast fra og med neste torsdag 15. juli... Sees da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 8, 2004 Lol!! Konge, Andreas!!! Hva slags rabatter kan de klare når en kjører en gang i uka, forresten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2004 Fine greier! Om du ikke får fart på grillen eller setter deg fast i sandfella så kan vi jo bare dra nedom Statoil'en på stripa..!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner jeg kjører cart hver torsdag uansett, så tar vi lokallagsmøter en gang i uken! Du måtte sniktrene nå ja... :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 9, 2004 Genialt!!!!!!!!!! Stor mulighet for at jeg dukker opp 15........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 9, 2004 Eh....kan jeg kjøre med den gule go carten.....????....skru Koni`ene beinharde å gi gÆss!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 9, 2004 Sånn....: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...