#1 Skrevet Februar 14, 2007 Hei,hørte at det finnes slikte "kitt" med audi 80 dørhåndtak som var til innsveising på andre biler, men sliter litt med å finne dette. noen som vet? C.Heff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2007 Hei,hørte at det finnes slikte "kitt" med audi 80 dørhåndtak som var til innsveising på andre biler, men sliter litt med å finne dette. noen som vet? C.Heff Hoggern, tror ikke du trenger noe kitt. Onkelen min kjøpte A4 dørhåndtak på hoggern som han skal sette på en golf 1 cab, og tror det gikk bra. Ken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2007 Hoggern, tror ikke du trenger noe kitt.Onkelen min kjøpte A4 dørhåndtak på hoggern som han skal sette på en golf 1 cab, og tror det gikk bra. Ken problemet da blir vell kanskje at man må kjøpe begge dørene,ettersom de på hoggern ikke er så int i å ha 2stk dører liggende med utskjærte håndtak. og da går plutselig prisen opp noen hakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2007 problemet da blir vell kanskje at man må kjøpe begge dørene,ettersom de på hoggern ikke er så int i å ha 2stk dører liggende med utskjærte håndtak. og da går plutselig prisen opp noen hakk. Onkelen min fikk lov til å ta med vikelskjærer å skjære ut selv, da de uansett ikke skulle ha dørene p.g.a bulker i dem, på hoggern er det mange dører som er bulket, men de har ikke rukket å knuse de, så da får sikkert du lov til å gjøre det samme, bare ringe rundt og høre med de det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2007 Onkelen min fikk lov til å ta med vikelskjærer å skjære ut selv, da de uansett ikke skulle ha dørene p.g.a bulker i dem, på hoggern er det mange dører som er bulket, men de har ikke rukket å knuse de, så da får sikkert du lov til å gjøre det samme, bare ringe rundt og høre med de det. vis det er slik du sier så bærer det opp på ISI i bærum den nærmeste tiden med en vinkelsliper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2007 Var ihvertfall slik min onkel gjorde det. Så du får sikkert gjort dette du å. Lykke til hvertfall Ken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2007 Du kan også kjøpe fra ebay http://cgi.ebay.co.uk/Golf-MK-1-MK-2-Audi-look-door-plate-Set_W0QQitemZ130076551712QQihZ003QQcategoryZ23012QQrdZ1QQcmdZViewItem Er bare å søke litt rundt der så kan man finne mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...