Audi 80 dørhåndtak. hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hei,hørte at det finnes slikte "kitt" med audi 80 dørhåndtak som var til innsveising på andre biler, men sliter litt med å finne dette.

noen som vet?

C.Heff

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,hørte at det finnes slikte "kitt" med audi 80 dørhåndtak som var til innsveising på andre biler, men sliter litt med å finne dette.

noen som vet?

C.Heff

Hoggern, tror ikke du trenger noe kitt.

Onkelen min kjøpte A4 dørhåndtak på hoggern som han skal sette på en golf 1 cab, og tror det gikk bra.

Ken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoggern, tror ikke du trenger noe kitt.

Onkelen min kjøpte A4 dørhåndtak på hoggern som han skal sette på en golf 1 cab, og tror det gikk bra.

Ken

problemet da blir vell kanskje at man må kjøpe begge dørene,ettersom de på hoggern ikke er så int i å ha 2stk dører liggende med utskjærte håndtak. og da går plutselig prisen opp noen hakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

problemet da blir vell kanskje at man må kjøpe begge dørene,ettersom de på hoggern ikke er så int i å ha 2stk dører liggende med utskjærte håndtak. og da går plutselig prisen opp noen hakk.

Onkelen min fikk lov til å ta med vikelskjærer å skjære ut selv, da de uansett ikke skulle ha dørene p.g.a bulker i dem, på hoggern er det mange dører som er bulket, men de har ikke rukket å knuse de, så da får sikkert du lov til å gjøre det samme, bare ringe rundt og høre med de det.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onkelen min fikk lov til å ta med vikelskjærer å skjære ut selv, da de uansett ikke skulle ha dørene p.g.a bulker i dem, på hoggern er det mange dører som er bulket, men de har ikke rukket å knuse de, så da får sikkert du lov til å gjøre det samme, bare ringe rundt og høre med de det.:)

vis det er slik du sier så bærer det opp på ISI i bærum den nærmeste tiden med en vinkelsliper.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ihvertfall slik min onkel gjorde det.

Så du får sikkert gjort dette du å.

Lykke til hvertfall

Ken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.