Sliper Møller nøkler? Evt andre?

Anbefalte innlegg

Fikk mine nye flippnøkler + fjernstyrte sentrallås i dag. : rock :

Men er det noen som vet om noen som sliper blanke nøkle emner for meg?

Fikk med 2 stk blanke emner som jeg trenger og slipe opp så de blir like mine gamle.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ikke nøkler bestilles på chassi nr???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,har ikke peiling. : klø :

Håper noen kan slipe de blanke så de blir 100% like de org jeg har.... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,har ikke peiling. : klø :

Håper noen kan slipe de blanke så de blir 100% like de org jeg har.... :(

En låsesmed sliper dine nøkler (møller gjør det sjv ikke).

Hvor kjøpte du dette ? Skulle selv hatt tak i en slik "flip flop" nøkkel, siden det i utgangspunktet kun finnes de som ikke kan "flipp floppes" til min bil (A4 2001).

Husk på at fjernkontrollen her på berget går på 433,92 MHz. I USA er det 315MHz, og var det ikke egen frekvens for Tyskland, eller var det et annet sted ? Vet ihvertfall det er 3 frekvenser som brukes her i verden, men ikke hvor den tredje brukes (ei heller husker jeg frekvensen).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,da skal jeg høre hos min lokale Jernia butikk om de sliper de i morgen. :)

Dårlig at ikke Møller har slike muligheter synes jeg.. :(

Kjøpte dette her:

http://cgi.ebay.com/Remote-Central-Locking-Keyless-Entry-KIT-Universal-ke60_W0QQitemZ120086796737QQihZ002QQcategoryZ75329QQtcZphotoQQcmdZViewItem?hash=item120086796737

Kjøpte ett helt sett som jeg må koble opp,men det tar jeg ikke før til sommeren. ;) Må få slipt flippnøklene nå så jeg kan bruke de i hvertfall. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, trodde det var nøkler som fungerer med den originale sentrallåsen jeg.

Jernia sliper nok ikke innsidespor (gjør ihvertfall ikke det her). Må nok til en "spesialbutikk" som kun driver med nøkler og sånt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, trodde det var nøkler som fungerer med den originale sentrallåsen jeg.

Jernia sliper nok ikke innsidespor (gjør ihvertfall ikke det her). Må nok til en "spesialbutikk" som kun driver med nøkler og sånt.

Søk litt på Ebay.de eløler Ebay.com,så finner du nok noen org flippnøkler til din A4. ;)

Ok,da må jeg sjekke hvor det er noe slikt rundt her..

Er det noen som bor like ved en som de VET sliper slike nøkler betaler jeg DEG gjerne hvis du hadde fått de slipt for meg.. :tilber:: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med TrioVing.. De er jo spesialister på nøkler/låser..

Jeg slipte doble nøkler der til min bil.. Men det er jo "standard" nøkler..

Vet ikke helt med dine, men jeg ville ihvertfall hørt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med TrioVing.. De er jo spesialister på nøkler/låser..

Jeg slipte doble nøkler der til min bil.. Men det er jo "standard" nøkler..

Vet ikke helt med dine, men jeg ville ihvertfall hørt :)

Da skal jeg høre med de. :D

Takk! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du desverre må bestille nøkler hos møller, da dette går mot chassi nummer.

Prøvde dette selv da jeg hadde A4.

Har vel noe med startsperra å gjøre ,hvis jeg ikke tar helt feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du desverre må bestille nøkler hos møller, da dette går mot chassi nummer.

Prøvde dette selv da jeg hadde A4.

Har vel noe med startsperra å gjøre ,hvis jeg ikke tar helt feil

Du tar nok helt feil ja.

Grunnen til at det må bestilles mot chassis nr er for å få slipt den med riktig spor.

Selve startsperren må programmeres uansett om du kjøper nøkkelen av møller eller andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kodebrikken til startsperren flytter jeg jo bare over til de nye nøklene,det er null problem. :D

Trenger kun nøkleblad i så fall,noen som vet hvor mye Audi tar for 2stk ferdigslipte flipnøkleblader da i så fall? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kodebrikken til startsperren flytter jeg jo bare over til de nye nøklene,det er null problem. :D

Trenger kun nøkleblad i så fall,noen som vet hvor mye Audi tar for 2stk ferdigslipte flipnøkleblader da i så fall? : klø :

Tja, fungerer jo det også, om du ikke ødelegger "ampullen". Forresten, om du vil kvitte deg med den ampullen som var i nøkkelen du fikk så må du gjerne legge den i en boblekonvolutt og sende meg. Så kan jeg overføre 30,- kr til kontoen din ? :)

Tja, selger dem løse blader på møller da tro ? Men uansett, kan da ikke være noe stort problem å få slipt de nøklene. (men jada, jeg kjenner meg igjen i situasjonen. Noe nytt: man MÅ få det til å fungere før man får sove, og ha planen videre klar ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, fungerer jo det også, om du ikke ødelegger "ampullen". Forresten, om du vil kvitte deg med den ampullen som var i nøkkelen du fikk så må du gjerne legge den i en boblekonvolutt og sende meg. Så kan jeg overføre 30,- kr til kontoen din ? :)

Tja, selger dem løse blader på møller da tro ? Men uansett, kan da ikke være noe stort problem å få slipt de nøklene. (men jada, jeg kjenner meg igjen i situasjonen. Noe nytt: man MÅ få det til å fungere før man får sove, og ha planen videre klar ;) )

Fulgte ikke med noen "ampuller" i de nye nøklene desverre. :(

Må kun flytte over de gamle,de ligger jo bare løst i de gamle nøklene så.

Skal få sjekket nøyere om det er noen rundt her som sliper slike nøkler,er ikke så lett slik på "bygda" virker det som.. :(

Hehe,ja.. Er litt MÅ få det til og funke fortest mulig følelse når man får nye ting.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Nøkler kan (kunne i 2003) kopieres i Bergen.

Link til en meget interessant artikkel i fagbledet til låssmedene som omhandler temaet. Tar også for seg transponderteknikken.

Linken er her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen en gammal tråd.

Kunna tenkt meg sånn selv på s2`n.. Hvordan gikk dette?

Fikk du med alt du trengte til den fjernstyrte sentrallåsen?

Finnes denne typen i salg enda? Finner den ikke på ebay, men grett... Jeg suger i ebay da :P

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen Som veit hvor mye det koster å bestille ny nøkkel med fjernlås til 1996 mod s6?

M.V.H

Stian Engebakken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen Som veit hvor mye det koster å bestille ny nøkkel med fjernlås til 1996 mod s6?

M.V.H

Stian Engebakken

Bare og ta en tlf eller ta en cruisetur til Jessheim og høre det. :D Men tror ikke det er så veldig dyrt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får vel gjøre det;)

Forresten noen som veit om det går ann å deaktivere nøkler?

Fikk bare med en nøkkel da jeg kjøpte bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringte møller i dag og dem skal ha 1700kr pr nøkkel og 300kr for programering. får ikke deaktivert en nøkkel nei da må du programere om den nøkkelen du har til en ny kode. gammel tråd men kanskje noen som trenger svar alikavell:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo helt sinnsvakt dyrt! Jeg vet hvordan prosessen er, det er en femminuttersjobb å slipe og kode en sånn nøkkel.

Du bruker bare en nøkkelkopimaskin, finner emnet i katalogen, programmerer inn emnet, lar maskinen måle opp for så å kopiere.

Om du har koden (denne skal møller gi deg) får du nok et bedre resultat. Du må ha en startsperrekoder, de er temmelig universale. Stapp nøkkelen nedi, les av nøkkel, stapp ny nøkkel nedi, kopiér.

Jeg fikk ny nøkkel ferdig kodet for 300kr på Wilhelm Nilsen rett ved siden av Møller Bil Minde. Den koster 800 listepris da.. Men det er heller ikke så gale i forhold til Møller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann å kjøpe uslipt gammel audinøkkel da, for å så dra og slipe den billig et sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ann å kjøpe uslipt gammel audinøkkel da, for å så dra og slipe den billig et sted?

Jeg kjøpte nøkkel til GTI'n min på Lillehammer møller 350 kr tror jeg det var, fikk nøkkel kode av Stian på delelager så reiste jeg til Lås servis ell noe heter det ved TESS og Interdekk bygge der koster 50 kr å slipe nøkkel ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nøkkel til GTI'n min på Lillehammer møller 350 kr tror jeg det var, fikk nøkkel kode av Stian på delelager så reiste jeg til Lås servis ell noe heter det ved TESS og Interdekk bygge der koster 50 kr å slipe nøkkel ;)

Takk for svar :) Faen å dyr nøkkel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.