#26 Skrevet Mai 27, 2009 Myeah.. Du kan jo se om du finner nøkkelemner med chip på ebay, da. Selve metallet er easy as pie å finne.. det selger de overalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 27, 2009 Får kjøpt bare nøkkel delen org i alle fall.. Blir det ikke litt jalla med slik kopi nøkler da Tom ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 12, 2009 Får kjøpt bare nøkkel delen org i alle fall..Blir det ikke litt jalla med slik kopi nøkler da Tom ? Jo,derfor kjøpte jeg 2stk nye org flippnøkler på eBay i Tyskland,2K for 2stk nøkler.. Men dette var til B5`n da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 12, 2009 Jeg kjøpte nøkkelemner til c4 s4 senest ifjor, betalte 3-500kr for 2stk med sliping mener jeg. De slipte nøklene mens jeg ventet. Riktignok uten flipp, men likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 12, 2009 møller ryen sliper nøkler selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...