Liten videosnutt med forskjellige 4wd-systemer

Anbefalte innlegg

Er Subaru sitt firehjulstrekksystem så fantastisk? : haha : Synes det er litt morsomt at de aldri lar de samme bilene prøve alle testene, man ser feks ikke muranoen på rulla eller passaten på bakkestarten. Det er jo også litt morsomt at de ikke har med en eneste bil med permanent 4wd og mekaniske systemer andre enn subarus eget system..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en smule kjedelig å høre på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ræva test!! murano hadde jo bra drag da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"But the Volvo certainly has to work harder?": klø : WTF? Eg og vil ha et slikt syn som han komentatoren (Som forresten IKKE er ansatt i Subaru): rolleyes

:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan faktisk skrive under på at Subaru er genialt!! muttern har samme typen som de bruker i testen og den har jeg brukt en del den siste tiden bl.a når det har vært snø.. er helt syk på fremkommelighet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hør hva kommentatoren sier ved 8:55.....Dette er Subarus selgere som faktisk kjører, ikke profesjonelle....

Forøvrig kjørte en onkel med Subaru 1800AWD piruetter rundt en annen onkel, med Coupe Quattro typ85, på midten av 80-tallet...CQ'en kom ikke av flekken...

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hør hva kommentatoren sier ved 8:55.....Dette er Subarus selgere som faktisk kjører, ikke profesjonelle....

Forøvrig kjørte en onkel med Subaru 1800AWD piruetter rundt en annen onkel, med Coupe Quattro typ85, på midten av 80-tallet...CQ'en kom ikke av flekken...

Mvh

EW

Hadde han glemt av sperrene da eller? :) Med sperrene på skal det være vanskelig å få bedre fremkommelighet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

virka som om dette var laget til i subarus beste!.. passaten de hadde med ga jo ikke gass en gang.. subaruen kjørte de jo på bånn pinne!

samme som denne bmw videoen det.. gikk i bmw's favør!

dårlige greier!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde han glemt av sperrene da eller? :) Med sperrene på skal det være vanskelig å få bedre fremkommelighet..

Den ble hengende..skal sies at det var ekstremt mye snø ute på ei stor flat plen...De trakk løs cq'n med en Patrol mener jeg å huske..

Dan: Om de hadde esp innkoblet på Passaten så kan man risikere at den omtrent stopper, opplevde det med allroaden til fattern, ga gass for å kjøre ut på en vei. Fikk tydeligvis en liten skrens jeg ikke merket selv engang, og motorkrafta forsvant. Ble litt smånervøs egentlig, var ikke så god klaring til de som kom kjørende. Etterpå tok jeg den med i løssnøen og opplevde det sammen, koblet ut esp og det var tut og kjør hvor som helst omtrent.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker ganske så partisk ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte dra løs en Peugot 406 her på søndag med Allroaden. Men det morsomest var at en eldre gubbe stod å prøvde med en subaru outback først med piggdekk og alt. Men han klarte ikke å rikke bilen, han stod å spant på forskjellige hjul hele tiden helt til han ga opp.

tok med ca 3 sek etter at jeg hadde strammet tauet så var bilen på veien igjen. Audien spant ikke i det hele tatt.

Skal si gubben ble sur, når han så jeg hadde piggfritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok med ca 3 sek etter at jeg hadde strammet tauet så var bilen på veien igjen. Audien spant ikke i det hele tatt.

Skal si gubben ble sur, når han så jeg hadde piggfritt.

Slikt man kaller ubetalelige øyeblikk? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bare mer og mer lei av slike fremstillinger, når det tydelig fremkommer hvem som er utgivere av materialet, og at deres biler vinner "overlegent" i alle tester..

"The Volvo certainly needs to work harder..." And the point is....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.