#1 Skrevet Februar 14, 2007 Ta turen forbi, rå bil!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2007 Står den oppe med alle andre nybiler? Var jo innom der idag, men har tydeligvis klart å overse den.. Får ta en tur innom igjen imorra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2007 Den står inne på rampa, er registrert med BR skilt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2007 Når stenger dem der a? 4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2007 faen da.. jeg som var på gjøvik i dag!! men ingen bil og se.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2007 Når stenger dem der a?4? Salgsavdeling 08.45-16.30. Delelager 07.30-16.00. Verksted 07.15-15.30. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2007 Sto der den ja..... Rå bil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2007 dere skal høre lyden dere:D den er pervers. var utplassert på verkstedet i 1mnd der. helt rå bil:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2007 den må je nesten se på neste gang je skar til gjøvik. blir sikkert tæl hælja hæl no.... mye hester er det i den a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 18, 2007 420HK =P Men det er vel en annen fra Gjøvik som har fått seg RS4 nå ve :-) Iklubben her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 18, 2007 420HK =P Men det er vel en annen fra Gjøvik som har fått seg RS4 nå ve :-) Iklubben her kven da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 18, 2007 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 18, 2007 er en på dokka som har en som er lik den i butikken også mener jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 19, 2007 er en på dokka som har en som er lik den i butikken også mener jeg Stemmer det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 19, 2007 hehe... HEHE :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 19, 2007 er en på dokka som har en som er lik den i butikken også mener jeg Er den som står på Møller til salgs;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 19, 2007 Noen på Møller Bil leser vertfall på forumet her, ene selgeren stod og snakket om denne tråden til enellerannen som også titta på bilen.. Forøvrig skamfet bil, var innom og kikka såvidt idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 19, 2007 Par av dem er medlem her også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 19, 2007 Er den som står på Møller til salgs;) aha:D hehe,han selger bilene sine fort hvertfall. jo,det sitter nye bremseskiver forran til 20k men er jeg å huske:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 19, 2007 Den er ikke ny, men brukt Løp og kjøp, pris er satt til 1,1mill Forresten fin nybil Hovda, men du trenger no mer til å fylle ut buene på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 2, 2007 I dag var det kommen ein bil til, ny S4 cab.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 3, 2007 En ting å si...DEILIG BIL! Å rååå lyd: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 21, 2007 den var ekstremt råå. Jeg sto å sikla på den i noen minutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...