Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Vortex R? jeg har en 2006 Audi A6 Avant 2,7TDI Quattro (Daytona Grey) og lurer på å bestille

8,5x20 med 245/30-20 og 10x20 med 285/25-20 av Vortex.

Dette er en RS4 med samme felgene:

http://www.vogueinternational.co.uk/gallery/luxury/aud07.html

Noen som har erfaring med disse felgene?

Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Har ingen erfaring med dem, men fy så råe dem var!! Vet du prisen på dem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke så mye erfaringer på disse felgene, men vurderer de selv, men er vel veldig dyre. Hvertfall super fete felger. Hadde jeg vært deg så hadde jeg gått for disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får denne pakka for kr 24.000.- med Toyo ProxesT1R dekk.

Er usikker på om det er lurt med 10x20 bak da det er Quattro. Mange meninger om dette. Tror ikke det er plass til 10x20 foran så jeg evt. ha 8.5x20 på alle hjul. Tror innpress var på ca 30. Desverre finnes ikke felgene i 9/9.5x20.

Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Vortex R? jeg har en 2006 Audi A6 Avant 2,7TDI Quattro (Daytona Grey) og lurer på å bestille

8,5x20 med 245/30-20 og 10x20 med 285/25-20 av Vortex.

Dette er en RS4 med samme felgene:

http://www.vogueinternational.co.uk/gallery/luxury/aud07.html

Noen som har erfaring med disse felgene?

Øystein

Dette er vannvittige rå felger!!

Vurderer disse selv også på min Passat :D

Men jeg forhandler denne felgen gjennom en av mine leverandører, så ønsker du tilbud på samme 20" pakke med Vredestein Sessanta dekk er det bare å gi beskjed ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooooh! Nesten så jeg velger noe annet enn det jeg allerede har bestemt meg for.. Noen som vet om dette er 3 delte felgeR??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får denne pakka for kr 24.000.- med Toyo ProxesT1R dekk.

Er usikker på om det er lurt med 10x20 bak da det er Quattro. Mange meninger om dette. Tror ikke det er plass til 10x20 foran så jeg evt. ha 8.5x20 på alle hjul. Tror innpress var på ca 30. Desverre finnes ikke felgene i 9/9.5x20.

Øystein

Du kan sikkert ha 245/30 foran og 285/25 20 bak med quattro-systemet, men stakkars bakskjermene dine hvis du har planer om å senke bilen... Hvis dette skal være i nærheten av å gå, så må du bruke ET53-55 bak...Selv da burde du heller strekke på 255/30 og bruke det rund baut.

Kule felger, løp og kjøp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når en ser utvalget på den butikken og merkene de fører så vil jeg tro dette er DYRE felger... Ser bl.a at de selger Work hjul der.. disse har en tendens til å koste rundt 10k pr felg i 19"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mania Racing - Votex R i 9.5x19" hos Styling-tech.no koster 2990 pr.felg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye tøffe hjul der ja, synes jo denne også var litt småfrekk jeg, både felg og bil:

Audi%20a8%20%2021''%20trafficstar%20dtx.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så er jo disse et alternativ:

http://www.vogueinternational.co.uk/gallery/luxury/aud06.html

Vet ikke prisen på disse men er nok endel dyrere.

Bare et lite innspill til nettsidene deres. Det ser ut som de photoshopper felgene på bilene og synes de blåser opp felgene mer enn reelt.

Fant f.eks dette bildet: De påstår at dette er 19 tom Vortex R. Hvis det stemmer med proporsjon, så er jeg blind. Dette ligner mer på et sted mellom 20 og 21 tommere. : bh :

A4 B6 med påståtte 19 tommere.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et lite innspill til nettsidene deres. Det ser ut som de photoshopper felgene på bilene og synes de blåser opp felgene mer enn reelt.

Fant f.eks dette bildet: De påstår at dette er 19 tom Vortex R. Hvis det stemmer med proporsjon, så er jeg blind. Dette ligner mer på et sted mellom 20 og 21 tommere. : bh :

Får man på 21 tommere?..:rolleye:

Kan ikke være spesielt mye komfort da :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man på 21 tommere?..:rolleye:

Kort svar: 21 tom på A4? Glem det! :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye tøffe hjul der ja, synes jo denne også var litt småfrekk jeg, både felg og bil:

Audi%20a8%20%2021''%20trafficstar%20dtx.

Det gjør vondt langt inn i sjelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart, det der er iværtfall 20..

ganske så teit i grunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.