Anbefalte innlegg

Har gått å grubla en stund på hvordan jeg skal få plass til en større IC og få bilen min litt "sintere" i fronten. Så her om dagen fant jeg denne haugen av en front til et eller annet. Den var ca 15cm for smal ( se skyggen under bilen:)) og 30cm for kort så etter en runde med stikksag og forparten av en omega bakfanger satt den da på bilen. Men, med min meeget begrensede kunnskap om det fantastiske verktøyet Photoshop kommer jeg ikke lengre enn til å få lagt inn det stykket som mangler foran. Vet at mange har kunnskaper som langt overgår mine på dette punktet så hvis noen kunne forbarme seg over de vedlagte bildene og gi fangeren riktig farve hadde jeg vært ytterst takknemlig.

På forhånd takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så lett nei......

front1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og et til

front-photoshop.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var det beste jeg fikk til med mine begrensede kunnskaper. Glansen klarte jeg nok ikke å gjøre noe med :P

front1 copy.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det. Fikk et mye bedre inntrykk nå, er ikke så mye glans igjen på bilen anyway;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.