Anbefalte innlegg

heisann jeg har en 99 passat 1,9tdi 115 hk

jeg har kjøpt orginal cruicek...med en forferderlig dårlig oversatt bruksanvisning.har fått koblet de fire første ledningene men finner ikke ut

hvor den siste som liksom skal aktivere den skal.et eller annet med bremsen tror jeg håper noen har prøvd dette selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har kjøpt orginal cruicek...med en forferderlig dårlig oversatt bruksanvisning.har fått koblet de fire første ledningene men finner ikke ut

hvor den siste som liksom skal aktivere den skal.et eller annet med bremsen tror jeg håper noen har prøvd dette selv

Hmmm, høres ut som du er på ville veier.

Det skal (om jeg husker rett) 4 ledninger til ECU'en og en til strøm.

Om du vil kan du maile meg på bildiagnose gmail com (sett inn krøllalfa i første mellomrom og punktum i andre mellomrom, men det skjønte du sikkert) med REG nr på bilen så skal jeg se på skjemaet for deg.

Evt. kan du ringe meg (412 72 517) før kl 2245 ikveld (eller imorgen) så skal jeg hjelpe deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Hvis den ledningen er av farge blå/sort, kan du koble deg inn på den grå/rød ledn. inn på bremse pedalen

Hilsen Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel ingen til bremselysbryteren eller clutchbryteren da disse signalene går til motorstyreenhet uansett.

Har mer tro på Tarjei sitt forslag da. 4 eller 5 til motorstyreenhet ( to av bryterens ledninger skal forbindes til den samme på styreenheten ) og en til strømforsyning.

Etter oppkobling må motorstyreenheten kodes for bil med AHR ( cruisekontroll ). Login kode for koding er 11463. Koding utføres med diagnoseapparat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk til tarjei for en hyggelig tel samtale og god hjelp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.