hmmbilen vil ikke tenne etter motorvask audi 80

Anbefalte innlegg

tok motor vask på bilen i stad,bilen stod og gikk.stopp den etter på og start opp igejn,nå vil den plutselig ikke tenne,er gnist på plugger

hmmm skjønner ikke noe jeg.

er en audi 80 1,8 gte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk etter fukt i sikringsboksen, kan være noe vann som ligger igjen der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk fordelerlokket og tørk tørt, har hatt problemer med det på bilen min..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekk at der ikke har kommet noe vann inn der som ledningene til hallgiveren er satt på fordeleren.. det kan krølle til alt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ei jif-flaske med kondensfjerner, sprayer motorrommet med det, inkl fordelerlokket, 2 min senere starter bilen alltid :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for tips ,ut og teste litt nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min liker ikke no særlig motorvask den heller: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig få biler som liker motorvask. Men en god ting er og dekke til alt av elekronikk, før man vasker. Og etter man har vasket gå over alt av kobblinger og elektronikk med elektrospray eller noe liknende. Det er midt beste tips til de som skal at motor vask.

Til deg som har tatt det. Så er elektrospay veldig bra. Fjærner fukt og sørger for bedre kontatkt etterpå i motsettning til kondensfjærner som bare fjærner fukt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.