Hvordan få markeringslys i blinklysene foran A4 B5.

Anbefalte innlegg

Har såååå lyst på markeringslys foran på min A4 B5,hva må jeg bytte for og få blinklysene foran til og lyse konstant men blinke når de skal?

Trenger jeg bare og bytte til noen andre pæresokler? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre pæresokler og andre pærer, så skal det vel funke;)

Den ene glødetråden kobler du på parklyset, mens den ene går til blinkreleet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,jepp..

Pærer med 2poler + nye sokler da bare?

Men hvor skaffer jeg dette,hos Audi? : klø :

Noen som har delenr på dette? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekonomen har dette... men ville ikke andbefalt deg og gjøre dette da det ikke er låv. koster deg vertfall 2000 kr vist du blir stoppet med dette + at det ser ikke noe fint ut heller.

men men hver sin smak da seff. en andbefaling til deg er at du kobler det over en bryter slik at du har muligheter til og kunne slå dette av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mekonomen har dette... men ville ikke andbefalt deg og gjøre dette da det ikke er låv. koster deg vertfall 2000 kr vist du blir stoppet med dette + at det ser ikke noe fint ut heller.

men men hver sin smak da seff. en andbefaling til deg er at du kobler det over en bryter slik at du har muligheter til og kunne slå dette av.

Du har PM! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Volvo har jo dette?

Sitat: "Sidemarkeringslys:

Oransje sidemarkeringslys ble tillatt brukt på personbiler i Norge fra 1. oktober 1999. Oransje sidemarkeringslys brukes oftest på tunge kjøretøyer, men brukes også av enkelte personbil-produsenter, blant andre Volvo. "

Se http://www.dinside.no/php/art.php?id=31106

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Volvo har jo dette?

Sitat: "Sidemarkeringslys:

Oransje sidemarkeringslys ble tillatt brukt på personbiler i Norge fra 1. oktober 1999. Oransje sidemarkeringslys brukes oftest på tunge kjøretøyer, men brukes også av enkelte personbil-produsenter, blant andre Volvo. "

Se http://www.dinside.no/php/art.php?id=31106

Hmm,mulig det KUN er lov på biler som kommer orginalt med det som feks Volvo. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orange markeringslys foran og orange eller røde bak er tillatt. Det er først med andre farger noen begynner å klage.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.